Klacht KPN: KPN kan voor de zoveelste keer een storing niet oplossen en laat mij als klant in de kou staan

Peter Bex

Storing gemeld bij de KPN en de monteur kan deze niet oplossen en verwijst naar de glasvezel=exploitant. Dit duurt nu al de hele week en ondanks toezeggingen wordt er niets gedaan en ook niet teruggebeld.

Begin dit jaar ook al een aanvaring gehad met KPN m.b.t. een telefoonaansluiting bij mijn vader van 92 jaar. Een drama van hier tot Tokio. De storingsdienst van KPN levert zeer slecht werk af en bij het aflopen van mijn contract overweeg ik zeker om over te stappen naar een andere provider.

Oplossing van de storing

KPN
    Geachte heer Bex,

KPN Klantenreacties CMT
    Peter Bex
    Eergisteren bericht dat ik teruggebeld zou worden, gisteren bericht dat ik teruggebeld zou worden en vandaag wederom bericht dat ik teruggebeld zou worden. Straks is het zaterdag en nog steeds geen telefoon.
    Wat is dat toch bij KPN?
    Ik maak zelden iets mee wat zo klant-onvriendelijk is.
    Peter Bex
    Wat ik al schreef eind 2015 begin 2016 meegemaakt. Mijn vader zijn telefoonaansluiting werkt niet meer vanaf november. begin december abonnement opgezegd, in januari een rekening in februari een rekening en in maart een rekening en zelfs april nog. zeker 10 keer aan de telefoon gehangen voor een oplossing die er eigenlijk nooit afdoende gekomen is.
    Aanmelden bij KPN kan telefonisch, afmelden moet je een half jaar voor uittrekken.
    Peter Bex
    Ik geef er zelfs een stukje privacy voor op door vermelding van mijn 06-nummer 06-18600826 om KPN te vragen mij nu echt te bellen en met hen samen een oplossing te realiseren. Mooier kan het toch niet KPN? Of lukt dat ook al niet. Ik heb inmiddels ook al met Tros Radar contact over de problemen bij KPN mbt storingsafhandelingen.
    Peter Bex
    Kennelijk werkt het om een klacht te plaatsen in dit forum. Iemand van KPN Klantendienst bemoeit zich met de zaak en doet haar best om iemand te benaderen om de stand van zaken te bespreken.
    Inderdaad een telefoontje van Reggefiber of een bedrijf dat hier voor werkt. Zij komen maandag a.s. tussen 08.00 en 09.00 uur om de storing op te lossen. Niet eerder dus. maar het is niet anders. Maandag wordt vervolgd dus.......Nog even en de storing is al een week oud. Te gek om los te lopen!
    Peter Bex
    De soap gaat ook vandaag gewoon door zonder een oplossing te hebben gekregen. Vanmorgen bezoek gehad van monteur Reggefiber. Dacht het probleem opgelost te hebben. Resultaat: nog geen telefoon beschikbaar.
    Mevrouw van de Klantendienst wederom gebeld vanmorgen. de hele middag niets gehoord en om 16.00 uur haar maar weer eens gebeld. Ze wilde net naar een monteur lopen luidde het antwoord. Ik word direct teruggebeld luidt nu de belofte. Ben benieuwd........
    Peter Bex
    Maandag 16:00 gebeld door mevrouw Klantendienst, monteur neemt niet op steeds in gesprek. Hem is een email gestuurd en morgen gaat de soap weer verder. Ik zou gebeld worden; zal mij benieuwen. Wanneer komt hiervoor nu een oplossing? Ben ik de enige die zoiets telkens bij storingen meemaakt?
    Peter Bex
    Vandaag eindelijk probleem opgelost. Dame van Klantenservice heeft echt haar best gedaan, want anders was het drama nog veel groter geworden. Over en weer contacten met monteurs hebben er uiteindelijk toe geleid dat de oplossing gevonden is.
    Maar gauw vergeten en hopen dat het een volgende keer sneller en beter gaat.
    Peter Bex
    Een week geen telefoon in je bedrijf is een slechte zaak voor ondernemers. Het steeds maar moeten bellen en hopen op een oplossing kost enorm veel tijd. Nu al de derde keer een majeur probleem met KPN. Geen hoge pet op van storingsafhandeling. Hoop op beterschap KPN in de toekomst.

Peter Bex

Ook een klacht indienen over KPN?