Opgelost door KPN: KPN kent geen klachten en wil deze ook niet ontvangen!

Zjeng11

In november aanvraag schriftelijk gedaan om vaste telefoonlijn i.v.m. personenalarmering bejaarde moeder. aanvraag wordt bevestigd. Op 6 januari 2014 om 13.00 uur wordt te aansluiting in dienst gesteld.
Om 20.00 uur nog niets gedaan. 20.20 uur gebeld met 08000402. Krijg een medewerker aan de lijn met een zwaar Brabants accent, vrij bot en ongeïnteresseerd. Om 21.25 uur heeft hij beloofd alsnog een melding te maken en een monteur op pad te sturen. Ik vraag hem 2x naar zijn naam docht die weigert hij te geven, na de tweede keer verbindt hij plotsklaps de verbinding. Resultaat: geen alarmering en er dus maar gaan slapen. 7.1. KPN gebeld, medewerkster deelt mee dat haar collega geen melding heeft gemaakt en er dus niets is gebeurd.
Ik wil klacht indienen, dat is onmogelijk bij KPN wij hebben alleen problemen met klanten nooit met medewerkers aldus mevrouw Metiana van de klantenservicedesk. Dus, beste klant zoek het je maar lekker uit. Wij, KPN, hebben nooit problemen

ZSM aanleg en excuses van KPN

KPN
    Geachte heer/mevrouw Nijpels,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Zjeng11
    Inmiddels is er op een gewenste manier, namelijk telefonisch, contact geweest met mevrouw Feuth kpn, excuses aangeboden en moeders heeft een mooi boeket bloemen ontvangen. Hopelijk start kpn nu met een elektronisch klachtenformulier,
    KPN
    Geachte heer/mevrouw Nijpels, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Zjeng11
    Reeds op 12.1.2014 had ik van mijn tevredenheid doen blijken.