Opgelost door KPN: KPN komt afspraak niet na en biedt geen oplossing

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 132512
Gebruiker
Mark
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op 3 september 2015 is bij mij Digitenne, Internet en bellen geinstalleerd. Direct na de installatie werd door de monteur opgemerkt dat Digitenne niet naar behoren werkt, maar dat het zeer eenvoudig was om op een later tijdstip Digitenne te vervangen door Interactieve TV. Onder die voorwaarden heb ik de levering/installatie ondertekend.

Afgelopen maand heeft KPN diverse malen beloofd me de volgende dag terug te bellen met een oplossing en/of de status van mijn vervanging naar Interactieve TV, dit hebben zij nooit gedaan. Als je KPN belt loop je tegen een muur aan, je bent machteloos.

Ik stel hierbij KPN in gebreke ten aanzien van mijn abonnement en verzoek KPN om voor 20 october 2015 met een oplossing te komen, zodat ik alsnog Interactieve TV tot mijn beschikking heb. Indien hier niet aan wordt voldaan verzoek ik hierbij om de overeenkomst (TV, Internet en bellen) tussen mij en KPN kostenloos te beeindigen.

Groeten
Mark
Abonnement: 50087746‏
Klantnummer: 63870807

De oplossing

Leveren van Interactieve TV voor 20 october 2015. Als dit niet lukt, dan graag kostenloos ontbinden van mijn contract (TV, Internet en bellen) bij KPN.

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Flikweert,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Flikweert,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Flikweert,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Mark
    Datum
    Als KPN zijn afspraken deze keer wel nakomt, is de klacht opgelost, zo niet dan meld ik me weer.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mark
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen