Opgelost door KPN: KPN komt afspraak niet na en biedt geen oplossing

Mark

Op 3 september 2015 is bij mij Digitenne, Internet en bellen geinstalleerd. Direct na de installatie werd door de monteur opgemerkt dat Digitenne niet naar behoren werkt, maar dat het zeer eenvoudig was om op een later tijdstip Digitenne te vervangen door Interactieve TV. Onder die voorwaarden heb ik de levering/installatie ondertekend.

Afgelopen maand heeft KPN diverse malen beloofd me de volgende dag terug te bellen met een oplossing en/of de status van mijn vervanging naar Interactieve TV, dit hebben zij nooit gedaan. Als je KPN belt loop je tegen een muur aan, je bent machteloos.

Ik stel hierbij KPN in gebreke ten aanzien van mijn abonnement en verzoek KPN om voor 20 october 2015 met een oplossing te komen, zodat ik alsnog Interactieve TV tot mijn beschikking heb. Indien hier niet aan wordt voldaan verzoek ik hierbij om de overeenkomst (TV, Internet en bellen) tussen mij en KPN kostenloos te beeindigen.

Groeten
Abonnement: 50087746‏
Klantnummer: 63870807

Leveren van Interactieve TV voor 20 october 2015. Als dit niet lukt, dan graag kostenloos ontbinden van mijn contract (TV, Internet en bellen) bij KPN.

Mark
    Als KPN zijn afspraken deze keer wel nakomt, is de klacht opgelost, zo niet dan meld ik me weer.

Mark

Ook een klacht indienen over KPN?