Klacht KPN: KPN komt afspraak over levenslang onbeperkt internet niet na en biedt geen redelijk alternatief.

SjoerdB

Ik heb sinds eind 2010 al een "Eindeloos online data-abonnement" bij eerst Hi en nu bij KPN.
KPN/Hi hebben daar destijds erg veel reclame voor gemaakt: "een onbeperkt internetabonnement zolang je leeft".

Nu willen ze mijn getekende contract éénzijdig openbreken door het onbeperkte, om te zetten in een maximum van 10GB. Dit werd via een kort smsje medegedeeld. Nu zou je ook in het buitenland dezelfde bundel kunnen gebruiken, maar dat wil ik helemaal niet. Ik kom nauwelijks in de rest van de EU.
Na ontvangst van het smsje KPN gebeld (klantenservice op telnr 1200 voor KPN abonnees): hierdoor ben ik nog veel bozer geworden. Ik werd zeer onbeschoft te woord gestaan na eerst 15 min in de wacht te hebben gestaan. De man die mij te woord stond onderbrak mij midden in mijn verhaal door ineens te roepen dat ik hem niet meer verstond en hij daarom de verbinding ging verbreken. Ondanks dat ik tot enkele keren toe zei dat ik hem prima kon verstaan hing hij op.

Vandaar dat ik mijn klacht hier opschrijf en hoop dat er meer zullen volgen.
KPN, zo ga je niet met klanten om die al vele jaren abonnee zijn.
Zeker met zo'n klantenservice zou ik mij eens goed achter de oren krabben.

Een realistisch aanbod. Ik gebruik momenteel zo'n 5 GB per maand met soms uitschieters richting die 10 GB. Een onbeperkt abonnement omzetten zou eigenlijk naar de grootste bundel moeten zijn.
Daarnaast heb ik intussen ook begrepen dat ik ondanks dat ik meerdere producten van KPN / XS4ALL af neem ook nog steeds geen recht heb op korting en dubbele data...

KPN
    Geachte heer Boerhout,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?