Opgelost door KPN: KPN komt afspraak over levering internetdienst niet na

Joke

Als nieuwe klant ben ik zeer ontevreden over de KPN. Ik zou op 1 februari internet signaal krijgen, een paar dagen van tevoren werd ik gebeld met de mededeling dat de vorige bewoner niet heeft afgemeld, waardoor ik uiterlijk op 5 februari het signaal zou krijgen. Op 5 februari heb ik meerdere keren gebeld naar de klantenservice met de mededeling dat ik nog steeds geen internet heb. Iedere keer werd ik door een medewerker, een andere tijd verzekerd waarop het signaal geleverd zou worden. Als laaste kreeg ik te horen dat het signaal al geleverd was, maar dat het in de loop van de avond actief zou zijn bij mij. Leugens allemaal !!! Ik ben nu een dag verder en heb nog steeds geen internet. Als ik vandaag 6 februari contact met ze opneem, krijg ik opnieuw een indianenverhaal te horen dat zij afhankelijk zijn van een extern bedrijf, en dat dit bedrijf eerst iets moet doen alvorens KPN kan leveren. Volgens deze medewerker stond dat keurig in hun gegevens. Ik heb hier geen woorden voor!

Mijn gewenste oplossing is dat de KPN hun medewerkers een anti-liegbeest cursus aanbiedt. Aangezien een hoop jokkebrokken daar werkzaam zijn!!!

KPN
    Geachte mevrouw Polanen,

KPN Klantenreacties CMT
    Joke
    KPN heeft heel snel na deze klacht contact met mij opgenomen, en heeft bovendien alle gemaakte belkosten en extra verbruikte mb's aan mobiel internet vergoedt. Ik ben bovendien heel vriendelijk te woord gestaan door de medewerker. Dank voor een goede en snelle afhandeling van deze klacht.

Joke

Ook een klacht indienen over KPN?