Opgelost door KPN: KPN komt afspraken niet na!

R. Postma

Nadat wij de KPN ruim 6 maanden de tijd hebben gegeven om de problemen met onze interactieve tv op te lossen willen we het abonnement kosteloos per direct beëindigen. Escalatieformulier op 31-03-2016 ingevuld door KPN medewerker. Nu op 11-04-2016 nog geen terugkoppeling. Ondertussen 5 X gebeld met KPN. Telefoongesprek werd nu al 2 X beëindigd door KPN medewerker. (Laatste keer was op 11-04-2016 van 17.14 tot 17.42 na mijn opmerking dat ik het gesprek heb opgenomen) immers KPN neemt de gesprekken ook op.

Abonnement kosteloos opzeggen en tegemoetkoming in kosten ivm niet het storingsvrij kunnen leveren van de betaalde diensten.

KPN
    Geachte heer Postma,

KPN Klantenreacties CMT
    R. Postma
    12 april jl heeft Piet Bruggemans van KPN contact opgenomen. Hij zou er naar laten kijken en dan zou ik het wel horen! Tor op heden van hem en/of collega nog niets vernomen. Op 14 april wel een sms vanuit KPN dat er op 18 april tussen 16.00 en 16.30 telefonisch contact met me wordt opgenomen door een KPN medewerker om de vervolgstappen te bespreken. Wederom heeft KPN deze afspraak ook verzuimd. Waarom doet de KPN niet wat er wordt beloofd? Al 9 maanden een niet storingsvrij pakket!
    R. Postma
    Dhr Bruggemans heeft telefonisch gereageerd. In goed overleg zijn we eruit gekomen.
    R. Postma
    Alleen door bemiddeling van de heer Bruggemans zijn we er samen uitgekomen. Mijn ervaringen met de overige klanten/helpdesk medewerkers zijn echter teleurstellend, ze hebben enorm tekort geschoten. Keer op keer werden er beloftes gedaan die nimmer zijn nagekomen.

R. Postma

Ook een klacht indienen over KPN?