Klacht KPN: KPN komt afspraken niet na !!!

Y.Janssen

Ben al gedurende 9 mnd bezig mijn email-account te wijzigen. Onmogelijk zegt KPN. Ik heb toen voorgesteld mijn huidige abon. te beeindigen en een nieuw af te sluiten, onder v.w. dat ik niet zonder telefoon en internet zou komen gezien ik een eigen bedrijf heb dat van beide afhankelijk is.
Dit kon en zou op 2 dec. , helaas in de bevestiging stonden al zoveel fouten dat ik besloot de klantenserv. hierover te bellen. Nu besloten om het oude abon. op te zeggen en over te stappen naar Glasvezel. Dit zou de beste optie zijn volgens de klantenserv. Op 5/12 zou de monteur komen, dit was dat bij de planning niet bekend, toen een afspraak op 12 /12. deze werd afgebeld omdat er een kabel t.b.v. de glasvezel geactiveerd moest worden. Nw afspraak op 19 d/12. , monteur keurig op tijd aanwezig maar helaas de betreffende kabel was niets mee gebeurd dus kon de aansluiting niet worden gerealiseerd. gelukkig wel internet via oude aansluiting maar geen telefoon tot 2 jan. Hoe lost KPN dit nu op ?

Gezien de extreem lange tijd dat ik al met KPN bezig ben en de 2 klachten die ik al schriftelijk heb ingediend lijkt het me niet meer dan billijk deze aansluiting met spoed te verwezelijken.
Tevens heb ik tot 3 keer toe iemand moeten inhuren om mijn werkzaamheden over te nemen omdat ik thuis moest zijn voor de monteur die steeds maar niet kwam opdagen.
Dus stel ik voor dat KPN de aansluitkosten cq monteur niet in rekening brengt als tegemoedkoming in de gemaakte kosten en het ongemak.

KPN
    Geachte mevrouw Janssen,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Y.Janssen
    Ik wacht nog steeds, erger nog er wordt niet eens contact opgenomen om een nieuwe afspraak te maken t.b.v. de verdere aansluiting. 2 jan. werd gezegd maar ook dat gaat niet door, weten weer van niets en ik moet maar afwachten tot ze mij bellen van de afd, planning. Wat een vreselijk slecht bedrijf is KPN.
    KPN
    Geachte mevrouw Janssen, In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar zelf ook rechtstreeks bereiken va 070- 343 20 23.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Y.Janssen
    Inmiddels telefonisch contact gehad met KPN.
    Alle aansluitingen zijn op ma 6 januari weer hersteld en KPN heeft mij aangeboden mijn onkosten te vergoeden.
    Hiermee heeft KPN het wat mij betreft keurig afgehandeld.
    KPN
    Geachte mevrouw Janssen, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?