Klacht KPN: KPN komt afspraken niet na waardoor we geen Internet en TV hebben na verhuizing..

Klachtnummer
# 480130
Gebruiker
TonH
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik ben al jaren bij KPN voor Internet, TV en Mobiel. Nu ben ik verhuisd. Maar bij de verhuizing is voor ons Internet en TV bij KPN e.e.a. misgegaan waardoor we nu al enkele weken geen internet en TV hebben. Een monteur was ingepland maar zonder opgaaf van redenen , via sms, weer gecanceld. Sindsdien is het stil. Front-Office van KPN verwijst nu al tijden door naar de Back-Office maar die laten niets van zich horen. We hebben dan wel tijdelijk een noodpakket (Digitenne) ontvangen maar dat werkt ook niet lekker. We zitten met ons handen in de haren want niemand kan ons verder helpen en we worden niet terug gebeld (wat wel wordt beloofd). De front-Office geeft zelf ook aan dat het niet oke is van de Back-Office van KPN maar kunnen niets voor ons betekenen. Geduld hebben is wat ze aangeven en we worden een keer terug gebeld. Maar zoals gezegd: we worden alleen maar aan het lijntje gehouden. Voor de goede orde: we hebben gewoon glasvezel aansluiting in de meterkast. Dus ook dat is het probleem niet. Kunt u ons aub helpen ?

De oplossing

Ons bellen voor een afspraak met de monteur voor aansluiting Internet en TV.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Halfman,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    TonH
    Datum
    We zijn gebeld door de KPN maar oproep gemist. Nu horen we niets meer. Graag alsnog terugbellen aub.

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen