Klacht KPN: KPN komt afspraken niet na.

Grumble

In december kwam ik erachter dat mijn eenjarig contract stilzwijgend was verlengd met twee extra jaren. Hierdoor kon ik niet wisselen van provider. Meerde telefoontjes met loze terugbelverzoeken later lukt het eindelijk om dit ongedaan te maken. Let wel. Ik heb nooit om een verlenging gevraagd. Toen ik eindelijk kon wisselen van provider heb ik mijn abonnement stopgezet. Toen alles geregeld was met de nieuwe provider, belde KPN wel, met een aanbieding om mij tegemoet te komen. Omdat het wisselen veel gedoe geeft (alles opnieuw installeren) ben ik akkoord gegaan met de aanbieding. Op mijn rekeningafschriften zag ik dat de aanbieding niet verwerkt was, dus ik belde op om te vragen wat er misgegaan was. Ik zou teruggebeld worden… ik belde nog een keer, en ik zou teruggebeld worden.. en nog een keer.. Daarna besloot ik alles via de chat te doen, want ze belden toch niet terug. Via de chat heb ik printsceens kunnen maken van mijn gesprekken (opvraagbaar). Gisterochtend heb ik ook nog contact gehad via de chat. Ik heb de vraag gesteld of mijn abonnement stopgezet zou kunnen worden voor diezelfde avond 20 uur.. niets geregeld. Om 20 uur vervolgens 2 uur bezig geweest om in de chat te komen. Toen ik er eindelijk was, kon ik niet doorverbonden worden omdat er om 22 uur niemand aanwezig was. Let wel, mijn abonnement was NOG STEEDS niet stopgezet! Lijkt mij dat je met het stopzetten van een abonnement geen 24 uur bezig bent, toch? Het antwoord van KPN: waar mensen werken, worden fouten gemaakt... ?

Als KPN zijn verplichtingen nakomt, niet stilzwijgend mijn contract met TWEE JAAR verlengt en mondelinge afspraken nakomt.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Van Oers,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?