Opgelost door KPN: Kpn komt beloftes niet na Al een maand geen internet. Geen uitleg. Schandalig.

Holst

Ik wacht na verhuizing, al een maand te lang op de installatie van tv, internet en bellen. De beloofde 4g dongel uit het tijdelijke noodpakket met onbeperkt data blijkt een 2g/3g dongel te zijn met max 1gb data. Om het nog vervelender te maken, blijkt dat we hier (Rotterdam) geen kpn bereik hebben, zowel met de dongel als met kpn mobiel. De dekkingskaart geeft wel dekking aan. Al een maand geen internet dus. Meerdere keren via de telefoon geprobeerd uitleg te krijgen over hoe lang dit nog duurt en waarom het zolang duurt, maar je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en krijgt geen uitleg. Spijt dat ik niet voor Ziggo heb gekozen.

Uitleg over de vertraging, snelle installatie, excuses, en compensatie. Ook moet de onjuisre informatie op de website aangepast worden: Aandluittijd van 3 naar minimaal 8 weken.

KPN
    Geachte heer Mendels,

KPN Klantenreacties CMT
    Holst
    Tijdig contact, tevens gecompenseerd.

Holst

Ook een klacht indienen over KPN?