Opgelost door KPN: Kpn komt beloftes niet na Al een maand geen internet. Geen uitleg. Schandalig.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 134217
Gebruiker
Holst
Datum
2 reacties

Details

De klacht


Ik wacht na verhuizing, al een maand te lang op de installatie van tv, internet en bellen. De beloofde 4g dongel uit het tijdelijke noodpakket met onbeperkt data blijkt een 2g/3g dongel te zijn met max 1gb data. Om het nog vervelender te maken, blijkt dat we hier (Rotterdam) geen kpn bereik hebben, zowel met de dongel als met kpn mobiel. De dekkingskaart geeft wel dekking aan. Al een maand geen internet dus. Meerdere keren via de telefoon geprobeerd uitleg te krijgen over hoe lang dit nog duurt en waarom het zolang duurt, maar je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en krijgt geen uitleg. Spijt dat ik niet voor Ziggo heb gekozen.

De oplossing

Uitleg over de vertraging, snelle installatie, excuses, en compensatie. Ook moet de onjuisre informatie op de website aangepast worden: Aandluittijd van 3 naar minimaal 8 weken.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Mendels,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Holst
    Datum
    Tijdig contact, tevens gecompenseerd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Holst
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen