Klacht KPN: Kpn komt de voorwaarde die ik van telfort heb niet na

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 425277
Gebruiker
Rick
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn klacht is dat KPN mijn verlengdatum van 2-4-2020 stilzwijgend omgezet heeft naar 1-06-2020.
Ze schenden hiermee de voorwaarde die Telfort op pagina 12. heeft staan

Ze geven aan dat het gunst van 6 maanden naar 4 maanden is gegaan.
Maar terwijl online op mijn eerste rekening van KPN eerst 2-4-2020 stond.

Ik denk dat ze dat gedaan hebben omdat ook de overgang van telfort naar kpn niet goed verlopen is.
Ik had namelijk met telfort een betalingsafspraak en ineens moest ik binnen 5 dagen 89euro betalen, van kpn.
Maar daar ben ik tegen ingegaan en toen kreeg ik va hun
50e korting dus ik hoefde maar 19e nog wat betalen, maar mocht niks zeggen daarover, want dat zou niet eerlijk tegenover anderen klanten zijn.

Dus er woorden nu allemaal voorwaarde van telfort geschonden,
en hun beweren dat het niet waar is.
Ze blijven bij hun beweringen, terwijl ik met meerdere medewerkers van kpn aan de telefoon heb gezeten.
En uit de gesprekken is duidelijk te halen dat ze dat gewoon veranderd hebben. Maar ze blijven stug volhouden dat ik pas 1-6-2020 me telefoon abonnement mag verlengen.

Nu heb ik geschillen commissie ingeschakeld, want ze overtreden de voorwaarde, maar ondertussen blijf ik met klachten zitten.
Ben nu 2 maanden overgenomen van telfort naar kpn.
Maar het is al 2 maanden ellende, ben de wanhoop nabij.

De oplossing

Geen idee, ik wil denk ik gewoon van kpn af als ze niet met oplossingen komen.
Want ik ben het strijden zat, en denk niet dat ik de enige ben.
Kpn is een groot bedrijf en ik als consument moet maar me gelijk bewijzen, en bewijzen die ik heb.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Hertogs, ,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Rick
    Datum
    Ze hebben me nu 2x gebeld, met 1x ik kan me abonnement afkopen voor 69 euro dan kan ik 2 maanden eerder verlengen. (Wat een aanbod zeg,als het de consument maar geld kost. GRAAIERS)

    Nogmaals u geeft zelf toe 2-4-2020 was mijn verlengdatum bij telfort.
    En nu begint u over u voorwaarde, of gunst zoals dat heet.

    2 gesprekken hebben niks opgeleverd en ik heb er geen zin meer in. Alle telfort klanten worden genaaid.
    Laat de geschillencomissie het maar uitzoeken.
    Ik heb alle bewijzen voorwaarde van telfort ben ik opgewezen
    door juridisch loket.

    Net telefoontje gehad, maar contract neemt u dus over.
    Maar het abonnement verlenging dat bij telfort 6 maanden was, 2-4-2020 abonnement verlengen.
    Die geldt bij u niet, dus die is bij u dus op 1-6-2020,
    dat is bij u dus 6maanden!!
    Is toch zware bullshit!!!

    Dus de service en kwaliteit op voorwaarde van Telfort ,
    wordt bij u dus niet gehandhaafd.
    Dus ik ga zeker verder strijden, want nu wil ik geen KPN klant meer zijn.

    En dan dat u collega aan de tel gister zeg u wordt met technisch service doorverbonden, en later kom ik erachter.
    Dat ik van klanten expert D, naar klantenexpert D ben doorverbonden wordt,
    Staat op telefoon opname,dus medewerkers liegen aan de telefoon.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rick
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is geen oplossing aangeboden. Ik blijf erbij ze hebben de voorwaarde over service en kwaliteit verbroken,>
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN?