Opgelost door KPN: KPN komt niet op afgesproken datum waardoor ik tenminste 8 dagen geen internet heb.

Knots

KPN zou vandaag (7/7) internet bij mij komen aansluiten, maar had de aanvraag blijkbaar niet goed verwerkt en zijn niet gekomen. Ze hadden mij ook geadviseerd Ziggo zelf op te zeggen per vandaag. Nu heeft mijn gezin en ik geen internet meer met alle ongemakken van dien. KPN kan pas over 8 dagen komen (15/7) om de aansluiting te maken. Ze vinden het vervelend voor me maar kunnen/willen niets doen om me te helpen of te compenseren. Ik weet niet hoe ik de komende week het op moet lossen

ik wil graag dat KPN een nood/spoed oplossing biedt of mij compenseert voor de 8 dagen zonder internet. Het is de fout van KPN dat ik dit ongemak heb. Ik heb er echt veel last van en weet niet hoe ik het op moet lossen.

Knots
    We hebben dus ook geen TV meer.
    KPN
    Geachte heer/mevrouw Lindeboom,

KPN Klantenreacties CMT

Knots
Alles is nu keurig geregeld. Eerst een goede tussenoplossing met spoed kunnen krijgen dankzij meedenkende medewerker(s). Nu werkt alles perfect. Supertevreden met het internet en de TV! Alsnog bedankt voor de goede service!

Ook een klacht indienen over KPN?