Opgelost door KPN: KPN komt niet op afgesproken datum waardoor ik tenminste 8 dagen geen internet heb.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 461622
Gebruiker
Knots
Datum
2 reacties

Details

De klacht

KPN zou vandaag (7/7) internet bij mij komen aansluiten, maar had de aanvraag blijkbaar niet goed verwerkt en zijn niet gekomen. Ze hadden mij ook geadviseerd Ziggo zelf op te zeggen per vandaag. Nu heeft mijn gezin en ik geen internet meer met alle ongemakken van dien. KPN kan pas over 8 dagen komen (15/7) om de aansluiting te maken. Ze vinden het vervelend voor me maar kunnen/willen niets doen om me te helpen of te compenseren. Ik weet niet hoe ik de komende week het op moet lossen

De oplossing

ik wil graag dat KPN een nood/spoed oplossing biedt of mij compenseert voor de 8 dagen zonder internet. Het is de fout van KPN dat ik dit ongemak heb. Ik heb er echt veel last van en weet niet hoe ik het op moet lossen.

2 reacties

  1. Auteur
    Knots
    Datum
    We hebben dus ook geen TV meer.
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Lindeboom,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Knots
Datum
Uiteindelijke oplossing
Alles is nu keurig geregeld. Eerst een goede tussenoplossing met spoed kunnen krijgen dankzij meedenkende medewerker(s). Nu werkt alles perfect. Supertevreden met het internet en de TV! Alsnog bedankt voor de goede service!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen