Opgelost door KPN: KPN KOMT TOEZEGGING NIET NA

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 317751
Gebruiker
Podo
Datum
2 reacties

Details

Klacht

KPN komt financiële tegemoetkoming niet na.
Na eerst problemen te hebben gehad met levering mobiele telefoon. Zie eerdere klacht.
Werd me toegezegd dat ze 1x het maandabonnement zouden compenseren op de eerst volgende factuur. Deze inmiddels ontvangen maar een korting van €80,- nergens terug te zien.

Gewenste oplossing

Compensatie alsnog direct storten op mijn rekening.
Geboden oplossing
Een maandtermijn van het abonnement retour. Bij de laatste facturering stond het er nog niet op, te weinig tijd voor, bij de volgende factuur zal het bedrag afgeschreven worden. Inmiddels is er gecompenseerd.
Status
opgelost
Beoordeling
content

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Hanssen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Podo
    Datum
    Afwachten, compensatie kon niet tijdig op factuur gecompenseerd worden. ‘Op tijd’ blijft lastig bij KPN. Op de komende factuur zal het bedrag gecompenseerd worden.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen