Klacht KPN: kpn komt zijn belooftes niet na

Klachtnummer
# 164902
Gebruiker
wouwer
Datum
1 reactie

Details

De klacht

na een hoop gezeur bij kpn en kpn de diensten bij mij niet kan leveren heeft kpn van hun zijde besloten om mijn contract voor alles in 1 pakket te ontbinden, ik heb in december op aanrade van kpn een mobiel abbonement afgesloten waardoor ik compleet werd en van alle voordelen kan gebruiken, nu dat mijn abbonement van alles in 1 pakket door kpn wegvalt kan ik geen gebruikt meer maken voor de voordelen van mobielcontract. daarom ik een klacht heb ingediend. ik ben al meer dan een week bezig om kpn dit duidelijk te maken maar je krijg alleen maar dichten deuren. vanochtend ben ik gebeld door mw. W de W. van de klachtenafdeling de afspraak gemaakt dat ik email zou krijgen. ik heb ten heden nu 22:00 uur niks ontvangen, ik moet een mand klant blijven omdat niet administratief kan, en er staat niks in het logsysteem dus niemand weet iets, dus weer losse beloftes kpn. dus het probleem bij kpn is het probleem van de klant dat is klantgericht werken bij kpn.

De oplossing

het contract direct kosteloos wordt ontbonden.
want totaal ook totaal wordt er van beloftes nog niks terecht gekomen.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Wouwer,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen