Klacht KPN: kpn komt zijn belooftes niet na

wouwer

na een hoop gezeur bij kpn en kpn de diensten bij mij niet kan leveren heeft kpn van hun zijde besloten om mijn contract voor alles in 1 pakket te ontbinden, ik heb in december op aanrade van kpn een mobiel abbonement afgesloten waardoor ik compleet werd en van alle voordelen kan gebruiken, nu dat mijn abbonement van alles in 1 pakket door kpn wegvalt kan ik geen gebruikt meer maken voor de voordelen van mobielcontract. daarom ik een klacht heb ingediend. ik ben al meer dan een week bezig om kpn dit duidelijk te maken maar je krijg alleen maar dichten deuren. vanochtend ben ik gebeld door mw. W de W. van de klachtenafdeling de afspraak gemaakt dat ik email zou krijgen. ik heb ten heden nu 22:00 uur niks ontvangen, ik moet een mand klant blijven omdat niet administratief kan, en er staat niks in het logsysteem dus niemand weet iets, dus weer losse beloftes kpn. dus het probleem bij kpn is het probleem van de klant dat is klantgericht werken bij kpn.

het contract direct kosteloos wordt ontbonden.
want totaal ook totaal wordt er van beloftes nog niks terecht gekomen.

KPN
    Geachte heer Wouwer,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?