Klacht KPN: KPN komt zijn leveringsverplichting niet na bij verhuizing en kan geen alternatief bieden.

M.C. Stasse

Ik verhuis binnenkort naar een nieuwbouwappartement waar intern een glasvezel verbinding is. Het systeem van KPN kan mijn verhuizing echter niet invoeren en ook geen monteur boeken. Ik kan niemand rechtstreeks aan de lijn krijgen bij KPN Netwerk en via de chat krijg ik te horen dat mijn dossier is doorgestuurd onduidelijk naar wie. Dat lijkt Reggefiber te zijn waarmee KPN sinds 1 mei is gefuseerd!
Er moet volgens de aannemer glasvezel in de grond liggen, maar de klantenservice KPN zegt dat deze er volgens het systeem helemaal niet is maar wel komt. Afwachten is geen optie want als hier sprake is van een systeemfout duurt het tussen aanvraag en aansluiting volgens de info nog eens tussen de 12 en 17 weken voor er kan worden geleverd.

Ik wil een afspraak met een monteur van KPN die er voor zorgt dat ik ook na mijn verhuizing op 15 november internet en tv kan gebruiken.

KPN

Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de klacht verder af te handelen.

KPN Webcare

Ook een klacht indienen over KPN?