Klacht KPN: KPN lease

Ras

In 2012 is ben ik gebeld met een voorstel voor het verlengingen van mijn abonnement. In dit voorstel zou ik alleen de mogelijkheid krijgen om een toestel te lease. Tijdens het gesprek werd mij verteld dat ik bij elke verlenging een nieuw toestel zou krijgen en geen bijdrage hoeft te leveren voor het toestel. Het zou voor de langetermijn voordeliger worden werd verteld. Het is december en mijn contract loopt in februari 2014 af. Opnieuw wordt ik gebeld met het verzoek om te verlengen. Tot mijn verbazing is het lease van een toestel afgeschaft binnen een jaar! Het hele verkoopverhaal van vorig jaar is nu niet meer van toepassing. De leaseconcructie en als vaste klant zou mij meer voordelen opleveren maar het heeft mij meer gekost. Bij het afsluiten van een nieuw abonnement was ik nog voordeliger geweest. Ik heb meerdere pogingen ondernomen om mijn verhaal te vertellen maar geen gehoor. Ik ben zeer teleurgesteld in KPN omdat ik al 7 jaar klant ben. Ik voel me opgelicht.

Compensatie

KPN
    Geachte heer Taouila,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Ras
    Goedemiddag, ik ben net door corine gebeld. Tijdens het gesprek zou zij haar gegevens mailen. Ik ben erachter gekomen dat ik een verkeerd emailadres heb door gegeven. Mijn email is rachidtaouila@hotmail.com
    KPN
    Geachte heer Taouila, U kunt uw gegevens sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?