Klacht KPN: KPN Leasecontract

LB

Mijn 1-jarig lease contract is vorig jaar afgelopen, toen had ik besloten om het met een jaar te verlengen. Inmiddels woon ik 1,5 jaar in het buitenland. Ik heb het contract eindelijk in maart kunnen afsluiten. Nu is er 137E afgeschreven... Bij het telefonisch opzeggen in maart is mij niet verteld dat de telefoon per post opgestuurd moest worden. Nu zie ik dat bij een leasecontract je het mobieltje voor ongeveer 10-15% van de kostprijs kan overnemen. Ik voel me bedrogen, want ik kan mijn contract niet opnieuw opgestuurd krijgen. Daarnaast komt dit bedrag komt niet eens in de buurt van de 10-15%.
Helaas heb ik de post niet ontvangen omdat ik alweer anderhalf jaar in het buitenland woon. Hierbij kreeg ik een moeizaam gesprek met de KPN mevrouw. Ik wilde graag doorverbonden worden maar de mevrouw gaf geen reden waarom dit niet mogelijk is. Dan maar via deze weg.

Ik zou graag per mail een kopie van mijn contract willen ontvangen en dat het bedrag (of tenminste een goed deel daarvan) wordt teruggestort op mijn rekening. 10-15% van de prijs betalen. Ik heb 2-jaar (incl. 1 jaar verlenging) een abonnement gehad bij KPN. Ik hoop dit goed te kunnen afsluiten. Mijn abonnement bedroeg wel 20-25 euro per maand. Dit is een aardig bedrag voor een toestel dat los veel minder kost en om daarover nog 137 euro te betalen wordt me te veel.

KPN
    Geachte mevrouw Bosma,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?