Klacht KPN: KPN levert geen acties voor lopende klanten.

Klachtnummer
# 270599
Gebruiker
VanMaurik
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Goedendag
Ik als bestaande klant die al jaren de diensten met volle tevredenheid afneemt. Ben nu toch zeer ontevreden omdat ik al eventjes contracts vrij ben maar dat ik niet gebruik kan maken van acties die voor nieuwe klanten worden geboden en mijn abonnement duurder is dan een nieuw abonnement.

De oplossing

Gebruik mogen maken van de nu lopende actie

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van Maurik,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Van Maurik,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen