Klacht KPN: KPN levert geen servive aan betalende klant

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 400864
Gebruiker
Wilfredo69
Datum
4 reacties

Details

De klacht

KPN wil mijn toestel.niet omruilen omdat de wettelijke termijn verlopen. Alles is nog verzegeld en geseald. Dezelfde KPN heeft mij eind augustus geadviseerd te wachten met verlengen omdat er iets aan kwam wat voor mij voordelig zou uitpakken. Deze mevrouw (De V*g*l,) zou mij terugbellen hierover maar achteraf bleek zij iets gezegd had wat ze niet mocht zeggen. Er zijn vele verzoeken naar haar intern verzonden. Nu bleek dat zij doelde op het nieuwe product Hussel. Het gaat mij nu om het feit dat men mij niet verder wil helpen het kost KPN niets extra's. Ik heb alle data van deze gesprekken.

De oplossing

Persoonlijk gesprek en oplossing.

4 reacties

  1. Auteur
    Wilfredo69
    Datum
    De onderstaande reactie kreeg ik van KPN prive maar reden genoeg om te delen voor andere klanten hoe kpn reageerd wanneer je 7 dagen te laat bent met het ruilen van een toestel.
  2. Auteur
    Wilfredo69
    Datum
    Geachte ****(((


    Het klopt dat we inderdaad niet meer reageren op uw berichten en dit is tevens het laatste bericht dat ik hieraan ga wijten. Daarnaast is het ook niet nodig om meerdere klachten te gaan aanmaken, want wij zullen deze niet meer gaan oppakken.

    Ik begrijp uit uw vorige bericht dat u het niet meer eens bent met de geboden oplossing vanuit ons. Echter, ik kan hier niets aan veranderen voor u.

    Indien u nog de nodige zaken wilt voorzetten dan adviseer ik u om contact op te gaan nemen met de Geschillencommissie. Via de volgende website kunt u daar terecht: https://www.degeschillencommissie.nl/.



    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.



    Met vriendelijke groet,

    KPN Webcare


    Dit terwijl gewoon maandelijks je rekenimg betaald. Men heeft niet eens het fatsoen om je telefonisch te woord te staan.
  3. Auteur
    Wilfredo69
    Datum
    KPN weigert verder in te gaan op mijn klacht laat staan te komen met een oplossing. De heer Jorg Kramer doet helemaal niets schuift alles af naar medewerkers.
    Welk bedrijf laat je na 4 dagen na het verlopen van de zichttermijn in de kou last staan precies KPN. Ik neem een pakket af voor thuis en twee mobiele abonnementen maar dat vindt de heer Kramer niet belangrijk.
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Wij kunnen u helaas niet verder helpen bij uw klacht. Om die reden sluit ik het gesprek op Klachtenkompas. Mocht u het niet eens zijn met het eerder gegeven oordeel, dan kunt u een klacht indienen via de Geschillencommissie: https://www.degeschillencommissie.nl/.

    Met vriendelijke groet,
    KPN Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wilfredo69
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is helemaal geen oplossing geboden en zal de klacht gedurende twee jaar blijven herhalen. Wanneer men niet eens het fatsoen heeft om telefonisch contsct met je op te nemen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ?