Klacht KPN: KPN levert geen servive aan betalende klant

Wilfredo69

KPN wil mijn toestel.niet omruilen omdat de wettelijke termijn verlopen. Alles is nog verzegeld en geseald. Dezelfde KPN heeft mij eind augustus geadviseerd te wachten met verlengen omdat er iets aan kwam wat voor mij voordelig zou uitpakken. Deze mevrouw (De V*g*l,) zou mij terugbellen hierover maar achteraf bleek zij iets gezegd had wat ze niet mocht zeggen. Er zijn vele verzoeken naar haar intern verzonden. Nu bleek dat zij doelde op het nieuwe product Hussel. Het gaat mij nu om het feit dat men mij niet verder wil helpen het kost KPN niets extra's. Ik heb alle data van deze gesprekken.

Persoonlijk gesprek en oplossing.

Wilfredo69
    De onderstaande reactie kreeg ik van KPN prive maar reden genoeg om te delen voor andere klanten hoe kpn reageerd wanneer je 7 dagen te laat bent met het ruilen van een toestel.
    Geachte ****(((

Het klopt dat we inderdaad niet meer reageren op uw berichten en dit is tevens het laatste bericht dat ik hieraan ga wijten. Daarnaast is het ook niet nodig om meerdere klachten te gaan aanmaken, want wij zullen deze niet meer gaan oppakken.

Ik begrijp uit uw vorige bericht dat u het niet meer eens bent met de geboden oplossing vanuit ons. Echter, ik kan hier niets aan veranderen voor u.

Indien u nog de nodige zaken wilt voorzetten dan adviseer ik u om contact op te gaan nemen met de Geschillencommissie. Via de volgende website kunt u daar terecht: https://www.degeschillencommissie.nl/.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

KPN Webcare

Dit terwijl gewoon maandelijks je rekenimg betaald. Men heeft niet eens het fatsoen om je telefonisch te woord te staan.
    Wilfredo69
    KPN weigert verder in te gaan op mijn klacht laat staan te komen met een oplossing. De heer Jorg Kramer doet helemaal niets schuift alles af naar medewerkers.
    Welk bedrijf laat je na 4 dagen na het verlopen van de zichttermijn in de kou last staan precies KPN. Ik neem een pakket af voor thuis en twee mobiele abonnementen maar dat vindt de heer Kramer niet belangrijk.
    KPN

Bedankt voor uw bericht. Wij kunnen u helaas niet verder helpen bij uw klacht. Om die reden sluit ik het gesprek op Klachtenkompas. Mocht u het niet eens zijn met het eerder gegeven oordeel, dan kunt u een klacht indienen via de Geschillencommissie: https://www.degeschillencommissie.nl/.

KPN Webcare

Wilfredo69
Er is helemaal geen oplossing geboden en zal de klacht gedurende twee jaar blijven herhalen. Wanneer men niet eens het fatsoen heeft om telefonisch contsct met je op te nemen

Ook een klacht indienen over ?