Klacht KPN: KPN levert niet maar factureert wel.

Klachtnummer
# 581392
Gebruiker
V. Korjenic
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb een verhuizing doorgegeven. Nu blijkt dat KPN op het nieuwe adres niet kan leveren. Dus verzoek ik ze om mijn contract te ontbinden. Maar wat denk je? Nee hoor. Meerdere keren contact gehad, maar met een oplossing komen ze niet. Schandalig.

Gewenste oplossing

Ik zie graag dat het contract per vandaag opgezegd wordt.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Korjenic,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen