Opgelost door KPN: KPN levert niet wat zij zeggen te kunnen leveren

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 281056
Gebruiker
Jess87
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Al 3 jaar woon en werk ik in het buitengebied, al 3 jaar internet van KPN. Ik betaal voor maximaal 30 mb super snel internet. In de praktijk haal ik nog niet eens 9 mb. Ik betaal KPN dus 3,3 x zoveel dan dat in daadwerkelijk krijg. Wij hebben een bedrijf en kunnen niet eens onze mail openen.

De oplossing

Compensatie van het teveel betaalde bedrag, en een onderzoek naar het internet

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Nederend,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Nederend,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jess87
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ander internet
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen