Klacht KPN: KPN levert niet zoals contractueel is afgesloten en neemt klant niet serieus

Klachtnummer
# 402484
Gebruiker
Perkament
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een nieuwbouw woning opgeleverd 25 juni met glasvezelaansluiting in de meterkast. Circa 3 mnd geleden contract afgesloten voor tv en internet, 0p 10 oktober zou het worden geïnstalleerd, 2 dgn voordat de instalatiemonteur kwam kregen we een mailtje dat monteur niet kwam omdat de glasvezel aanleg voor de straat niet was afgemeld. kpn nieuwbouw. Tijdelijk een digitenne en mobiele wifi gekregen, in het bijzonde digitenne werkt niet en WIFI is beperkt. Vervolgens wordt je van het kastje naar de muur gestuurd, beloofd via de mail dat het voor 6 november met ons contact zou worden opgenomen wat niet is gebeurt. nu meer dan een maand verder nog steeds geen zicht wanneer het opgelost wordt. Je krijgt telkens mensen van KPN aan de telefoon die zeggen dat ze je begrijpen maar hier niets aan kunnen doen. vervolgens gebeurt er niets. Als ik het van te voren alles had geweten had ik Ziggo genomen namelijk alle buren met Ziggo hebben werken de aansluitingen perfect.

De oplossing

aansluiten van wifi en internet zodat alles het doet

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de klacht verder af te handelen.

    Met vriendelijke groet,
    KPN Webcare
  2. Auteur
    Perkament
    Datum
    De klacht bestaat nog steeds, ze beloven me terug te bellen maar doen dat niet. Het verhaal is hetzelfde ze (KPN Nieuwbouw) vertellen steeds dat de aannemer het moet afmelden. Kunnen niet vertellen wanneer iets gaat gebeuren en vertellen dat ze ook niet weten hoe dat ze in deze bureaucratische bedrijfsvoering schot kunnen krijgen. In mijn meterkast zit de glasvezel aansluiting met een doosje van KPN erop met de tekst Hoera u heeft glasvezel. Ondertussen valt de tv verbinding om de minuut steeds uit is het beeld ontzettend slecht en loop ik met de antenne van de digitenne steeds door de kamer op een beetje beeld te krijgen. Kortom de klacht blijft ik kan nergens naar escaleren dit wordt afgeschermd en wordt door callcenter medewerkers aan het lijntje met de woorden ik begrijp maar we kunnen u niets verder vertellen. Het ergste is je krijgt gewoon niet te horen wanneer iets gaat gebeuren en verschuilen zich achter een aannemer en weten niet wie dat is. KPN heeft de cultuur van bureaucratisch klantonvriendelijke staatsbedrijf nog steeds niet van zich afgegooid.

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen