Opgelost door KPN: KPN levert tegen een foutieve prijs, komt belofte niet na

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 43254
Gebruiker
jkrook
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 25 oktober besteld ik een iphone 5s 32gb zwart op basis van een alles-in-een standaard verlenging. Deze kostte 169,- voor het toestel en per maand 50 euro voor het abonnement. Tevens 10 euro voor het servicecontract.

Op de bevestiging stond 119,- euro voor het toestel, 60 euro voor het abonnement en 13 euro voor het servicecontract. Dat scheelt 270 euro op basis van een tweejarig abonnement.

Ik heb direct de klantenservice gebeld. Gevraagd of het toestel wel moest aannemen. De belofte was dat het allemaal goed kwam. Na meerdere malen contract met helpdesk (telefonisch, e-mail, twitter en facebook) in 1,5 maand werd mij steeds een andere belofte gedaan (binnen 5 werkdagen reactie, binnen 21 dagen rechtgezet, vanzelf rechtgezet). Steeds beloften dat het goedkomt, maar geen enkele keer nagekomen,.

De oplossing

Compensatie voor de ruim 270 euro die ik nu teveel betaal

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Krook,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    jkrook
    Datum
    De klacht is prima afgehandeld door het verlenen van een extra korting die ervoor zorgde dat het totaalbedrag over 24 maanden gelijk is aan hetgeen is afgesproken.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jkrook
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen