Klacht KPN: Kpn liegt

Klachtnummer
# 348808
Gebruiker
Audia4
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Heb online afspraak gemaakt om eenmalig de rekening later te betalen.
Dit is goed gekeurd en de datum staat op 19 februari.
Vandaag bericht morgen wordt je afgesloten!!!! Wat is dit voor firma????
Je kan helemaal niet aan de lijn krijgen te gek voor woorden. Als ik vandaag niet antwoord krijg gaat het naar me advocaat want heb bewijs achter de hand!

De oplossing

Zorgen dat ze hun afspraak nakomen!!!!!!!!!!

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Westra,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Westra,

    In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken
    via telefoonnummer 070-343 20 23.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen