Klacht KPN: KPN los het nu eens goed op!

Klachtnummer
# 305716
Gebruiker
Krugie20
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Opgenomen programma's kijken via Kpn werk regelmatig niet.
Neemt programma's die staan ingepland niet op.

Ben hier al veel langer mee bezig maar Kpn komt niet met een oplossing.

Rechtstreeks reageren naar Kpn werkt niet dus dan maar weer openbaar.

De oplossing

Dat bovenstaande klachten niet meer voorkomen.
Tot die tijd geen verhoging per 1 juli van het abonnement geld en een compensatie voor de kosten van het opname pakket.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Kruger,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Krugie20
    Datum
    Niks meer gehoord van de KPN!
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Kruger,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen