Klacht KPN: Kpn lost eigen fout niet op

Moniek83

Nou lekker bij kpn. Ik doe een idealbetaling waarvan het bedrag nu niet blijkt te kloppen ( Is toch echt een fout bij kpn) kan dus niet aangesloten worden omdat het bedrag niet klopt en niemand weet waar dat bedrag is. Of ik maandag naar collections dan maar wil bellen voor het hoe en wat.maar ik kan niet bellen want kan nu dus niet aangesloten worden!!! En sommige mensen werken ook gewoon door de week zoals ik.Lekker zo. Wat een flutbedrijf! Via chat en telefoon klantenservice wordt gelijk gezegd je hebt pech doei! Nou wat een service bahbah. Maar ik zit met de gebakken peren nu

Dat ik gewoon antwoord krijg hoe het mis Is gegaan met dat idealbedrag en hoe we het op kunnen lossen zodat ik weer aangesloten kan worden

KPN
    Geachte mevrouw Roovers,

KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte mevrouw Roovers,

In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken
    via telefoonnummer 070-343 22 81.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?