Klacht KPN: Kpn lost eigen fout niet op

Klachtnummer
# 259795
Gebruiker
Moniek83
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Nou lekker bij kpn. Ik doe een idealbetaling waarvan het bedrag nu niet blijkt te kloppen ( Is toch echt een fout bij kpn) kan dus niet aangesloten worden omdat het bedrag niet klopt en niemand weet waar dat bedrag is. Of ik maandag naar collections dan maar wil bellen voor het hoe en wat.maar ik kan niet bellen want kan nu dus niet aangesloten worden!!! En sommige mensen werken ook gewoon door de week zoals ik.Lekker zo. Wat een flutbedrijf! Via chat en telefoon klantenservice wordt gelijk gezegd je hebt pech doei! Nou wat een service bahbah. Maar ik zit met de gebakken peren nu

De oplossing

Dat ik gewoon antwoord krijg hoe het mis Is gegaan met dat idealbedrag en hoe we het op kunnen lossen zodat ik weer aangesloten kan worden

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Roovers,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Roovers,

    In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken
    via telefoonnummer 070-343 22 81.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?