Klacht KPN: KPN maakt belofte niet waar

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 282447
Gebruiker
JvdE
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Op 22 oktober bracht een koerier me de Huawei B525 4G router, zodat ik, wonend in een "buitengebied" sneller internet zou kunnen krijgen. De installatie leek simpel: sim kaartje erin en hij zou zijn netwerk zoeken. Niet dus.
Wat me sindsdien is overkomen:
-enige keren meer dan driekwartier wachten op verbinding met KPN
(een ogenblik geduld)
-advies het simkaartje in mijn telefoon te stoppen om te controleren (paste niet eens)
-router resetten.
-nieuw simkaartje gekregen; hielp niet
-na weer eens bellen is me een gratis monteur beloofd; hij zou contact opnemen, nooit gebeurd
-op 3 november zou een monteur bellen; ook niet gebeurd
-advies "alle stappen" door te nemen met iemand aan de telefoon. Dat heb ik geweigerd omdat er niets bleek van enige deskundigheid van de jonge man van KPN. Nieuwe collega gebeld. Die vertelde me dat "ze geen monteurs kunnen aansturen" (?????)
-Laatste telefoontje, een week geleden. Ze konden geen monteur sturen omdat er geen routers/modems op voorraad waren; die konden nog wel een maand op zich laten wachten, en een monteur zonder nieuw modem was onzin. Ik heb gevraagd me dit verhaal op schrift te sturen. Kon niet, waarom niet ? - niet van toepassing- was het antwoord. Was overigens so wie so een kribbige juffrouw.
Wat nu KPN ?

De oplossing

snel voor een oplossing zorgen, en als iets niet gaat zoals het moeten je realiseren dat er telefoon en mail bestaat om de klant te informeren

8 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van der Ent,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    JvdE
    Datum
    ik wacht het af
  3. Auteur
    JvdE
    Datum
    Ik ben benieuwd wat "binnenkort" inhoudt, gezien mijn ervaringen met de beloftes van KPN
  4. Auteur
    JvdE
    Datum
  5. Auteur
    JvdE
    Datum
    gisteren was het zes weken geleden dat de router werd bezorgd en hij werkt nog steeds niet !!
  6. Auteur
    JvdE
    Datum
    De mail van KPN dateert van 28 november, negen dagen geleden. Verder niets meer vernomen. Wat zou -binnenkort- bij KPN betekenen ? Was niet de kreet: KPN verbindt je ?
  7. Auteur
    JvdE
    Datum
    zondag a s is het acht (8) weken geleden dat de router werd bezorgd. KPN reageerde op 28 november: "binnenkort zou er contact met mij worden opgenomen"
    Wanneer zal dat zijn ?
  8. Auteur
    JvdE
    Datum
    Gisteren werd ik zowaar gebeld door de KPN !! Er schijnt een technisch probleem te zijn, wat ze ook nog niet kunnen oplossen, en ze weten dus ook niet wanneer het in orde zou kunnen komen............Twee maanden.........

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JvdE
Datum
Uiteindelijke oplossing
na twee (!!!) maanden ben ik gebeld door iemand van KPN dat er een "technisch probleem" was, en dat ze voorlopig geen oplossing wisten. KPN verkoopt dus een onmogelijk product. Wel werd me een aantal maanden vrijstelling van abonnement aangeboden.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN?