Klacht KPN: KPN maakt belofte niet waar

JvdE

Op 22 oktober bracht een koerier me de Huawei B525 4G router, zodat ik, wonend in een "buitengebied" sneller internet zou kunnen krijgen. De installatie leek simpel: sim kaartje erin en hij zou zijn netwerk zoeken. Niet dus.
Wat me sindsdien is overkomen:
-enige keren meer dan driekwartier wachten op verbinding met KPN
(een ogenblik geduld)
-advies het simkaartje in mijn telefoon te stoppen om te controleren (paste niet eens)
-router resetten.
-nieuw simkaartje gekregen; hielp niet
-na weer eens bellen is me een gratis monteur beloofd; hij zou contact opnemen, nooit gebeurd
-op 3 november zou een monteur bellen; ook niet gebeurd
-advies "alle stappen" door te nemen met iemand aan de telefoon. Dat heb ik geweigerd omdat er niets bleek van enige deskundigheid van de jonge man van KPN. Nieuwe collega gebeld. Die vertelde me dat "ze geen monteurs kunnen aansturen" (?????)
-Laatste telefoontje, een week geleden. Ze konden geen monteur sturen omdat er geen routers/modems op voorraad waren; die konden nog wel een maand op zich laten wachten, en een monteur zonder nieuw modem was onzin. Ik heb gevraagd me dit verhaal op schrift te sturen. Kon niet, waarom niet ? - niet van toepassing- was het antwoord. Was overigens so wie so een kribbige juffrouw.
Wat nu KPN ?

snel voor een oplossing zorgen, en als iets niet gaat zoals het moeten je realiseren dat er telefoon en mail bestaat om de klant te informeren

KPN
    Geachte heer/mevrouw Van der Ent,

KPN Klantenreacties CMT
    ik wacht het af
    JvdE
    Ik ben benieuwd wat "binnenkort" inhoudt, gezien mijn ervaringen met de beloftes van KPN
    JvdE
    gisteren was het zes weken geleden dat de router werd bezorgd en hij werkt nog steeds niet !!
    JvdE
    De mail van KPN dateert van 28 november, negen dagen geleden. Verder niets meer vernomen. Wat zou -binnenkort- bij KPN betekenen ? Was niet de kreet: KPN verbindt je ?
    JvdE
    zondag a s is het acht (8) weken geleden dat de router werd bezorgd. KPN reageerde op 28 november: "binnenkort zou er contact met mij worden opgenomen"
    Wanneer zal dat zijn ?
    JvdE
    Gisteren werd ik zowaar gebeld door de KPN !! Er schijnt een technisch probleem te zijn, wat ze ook nog niet kunnen oplossen, en ze weten dus ook niet wanneer het in orde zou kunnen komen............Twee maanden.........

JvdE
na twee (!!!) maanden ben ik gebeld door iemand van KPN dat er een "technisch probleem" was, en dat ze voorlopig geen oplossing wisten. KPN verkoopt dus een onmogelijk product. Wel werd me een aantal maanden vrijstelling van abonnement aangeboden.

Ook een klacht indienen over KPN?