Klacht KPN: kpn maakt er een zooitje van met factureren.

Madelon Stuart- slagter

ik heb een mobiel abonnement van 1 jaar afgesloten bij de KPN. Binnenkort loopt mijn abonnement af en ben ik gebeld door een medewerker van de KPN. Ze beloofde me van alles ik zou een simonly abonnement krijgen en ook mijn telefoon kunnen blijven houden zonder dat daar extra kosten bij vermeld waren. Dus dit abonnement afgesloten. Tot dat ik een brief thuis kreeg met een envelop of ik mijn telefoon terug wou sturen of dat ze 255 euro inrekening zouden brengen en een boete. Na weer contact te hebben gehad was alles geannuleerd en zou ik als mijn abonnement afgelopen was mijn telefoon inleveren. na een paar weken kreeg ik weer ik brief ik had nog steeds niet mijn telefoon ingeleverd en ik moest het bedrag met boete betalen dit zou ingehouden worden van de factuur. Nou ik weer gebeld en maar gezegd prima haal het er maar af dan hou ik mijn telefoon wel dan ben ik er vanaf. nou geld hebben ze eraf gehaald bijna 600euro!! dit terug gehaald, nu wordt ik afgesloten, schandalig!!!

Na alles wat ik met de KPN nu meegemaakt heb, want heb helaas 3 telefoonnummers en ben ook nog eens compleet. en waar ik nu met alles problemen heb gehad verwacht ik dat ik gewoon aangesloten blijf en dat mij het toestel geschonken wordt en het abonnement (simonly basis 1 jaar) wat ik heb afgesloten ) dat ik alleen die kosten nu nog hoef te betalen. Mocht er nu geen goede oplossing komen dan ga ik wel kijken waar ik naar toe ga met alle nummers en internet want ben het nu echt heeeeeeeeel erg zat! want ik heb nog extra gebeld of dit nu wel goed ging en er werd me beloofd ja mevrouw alles komt goed met de kosten!

KPN
    Geachte mevrouw Slagter,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Madelon Stuart- slagter
    Ik ben gebeld door de kpn en ik zou terug gebeld worden om alles te regelen want het was inderdaad niet goed dat er zoveel afgeschreven was en alles zou geregeld worden.
    Nu ben ik 1x met een privé nummer gebeld dus ik vermoed dat het de kpn is geweest maar er is vervolgens niet weer geprobeerd. Ik weet dus nog niet of het nu opgelost is of niet.
    Madelon Stuart- slagter
    Nou het wordt nog mooier ik krijg een brief dat ik afgesloten ben voor alle diensten en als ik snel aangesloten weer wil worden of ik eeven 562,03 cent moet betalen doe ik dat niet krijg ik nog een boete en betaal ik dan nog niet gaat het over naar een incasso bureau. Nou kpn je mag nu echt snel met een oplossing komen hoor want ik ben in staat alle contracten u te beëindigen en over te gaan op een ander netwerk. Dus wil graag nu zsm een reactie ontvangen wat dit kan echt zo niet. Heel slecht.
    KPN
    Geachte mevrouw Slagter, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?