Klacht KPN: kpn maakt er een zooitje van met factureren.
Details
Klacht
ik heb een mobiel abonnement van 1 jaar afgesloten bij de KPN. Binnenkort loopt mijn abonnement af en ben ik gebeld door een medewerker van de KPN. Ze beloofde me van alles ik zou een simonly abonnement krijgen en ook mijn telefoon kunnen blijven houden zonder dat daar extra kosten bij vermeld waren. Dus dit abonnement afgesloten. Tot dat ik een brief thuis kreeg met een envelop of ik mijn telefoon terug wou sturen of dat ze 255 euro inrekening zouden brengen en een boete. Na weer contact te hebben gehad was alles geannuleerd en zou ik als mijn abonnement afgelopen was mijn telefoon inleveren. na een paar weken kreeg ik weer ik brief ik had nog steeds niet mijn telefoon ingeleverd en ik moest het bedrag met boete betalen dit zou ingehouden worden van de factuur. Nou ik weer gebeld en maar gezegd prima haal het er maar af dan hou ik mijn telefoon wel dan ben ik er vanaf. nou geld hebben ze eraf gehaald bijna 600euro!! dit terug gehaald, nu wordt ik afgesloten, schandalig!!!Gewenste oplossing
Na alles wat ik met de KPN nu meegemaakt heb, want heb helaas 3 telefoonnummers en ben ook nog eens compleet. en waar ik nu met alles problemen heb gehad verwacht ik dat ik gewoon aangesloten blijf en dat mij het toestel geschonken wordt en het abonnement (simonly basis 1 jaar) wat ik heb afgesloten ) dat ik alleen die kosten nu nog hoef te betalen. Mocht er nu geen goede oplossing komen dan ga ik wel kijken waar ik naar toe ga met alle nummers en internet want ben het nu echt heeeeeeeeel erg zat! want ik heb nog extra gebeld of dit nu wel goed ging en er werd me beloofd ja mevrouw alles komt goed met de kosten!De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.