Opgelost door KPN: KPN maakt fout, ik draai op voor de kosten!

Tamara

VOOR €5/ MAAND een verdubbeling van je MB’s en belminuten. klonk mooi.
Echter, kpn is vergeten de verdubbelaar aan te zetten. omdat ik betaal via automatische incasso en de rekening van een gerenommeerd bedrijf als KPN niet controleer (heb ik nu van geleerd) kom ik hier pas na 7 maanden achter, openstaande factuur van laatste 2 maanden € 176,95 wordt op hold gezet totdat het uitgezocht is..... ze bevestigen hun fout. ik kan eerst €50 terugkrijgen , uit coulance €75 maar de overige maanden worden niet vergoed en de €176 moet ook gewoon betaald worden! ik ging hier niet mee akkoord , hebben me nu afgesloten!

graag wil ik een fatsoenlijke K(oninklijke)PN oplossing

Ik wil een fatsoenlijke compensatie en een nieuwe reële factuur in plaats van €176,95
dat bedrag klopt niet.
Volgens mij was de laatste factuur ook niet juist en heeft KPN dus nog steeds die verdubbelaar niet aangezet ondanks het telefonisch contact.
Wil ook dat mijn mobiel weer aangesloten wordt zonder aansluitkosten

Tamara
    nieuw voorstel ontvangen naar aanleiding van berekening van KPN.
    Ben nu zelf aan het berekenen en beraden of ik deze compensatie voldoende vindt om de klacht als afgehandeld te beschouwen.
    Geachte heer Snel,

De behandelaar van deze reactie is nog in afwachting op uw antwoord op het aanbod wat aan u is gedaan.

Tamara
    ben zeer coorect geholpen door mevrouw Karin Brink.
    bedankt hiervoor!