Opgelost door KPN: KPN maakt fout, ik draai op voor de kosten!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 182195
Gebruiker
Tamara
Datum
5 reacties

Details

De klacht

VOOR €5/ MAAND een verdubbeling van je MB’s en belminuten. klonk mooi.
Echter, kpn is vergeten de verdubbelaar aan te zetten. omdat ik betaal via automatische incasso en de rekening van een gerenommeerd bedrijf als KPN niet controleer (heb ik nu van geleerd) kom ik hier pas na 7 maanden achter, openstaande factuur van laatste 2 maanden € 176,95 wordt op hold gezet totdat het uitgezocht is..... ze bevestigen hun fout. ik kan eerst €50 terugkrijgen , uit coulance €75 maar de overige maanden worden niet vergoed en de €176 moet ook gewoon betaald worden! ik ging hier niet mee akkoord , hebben me nu afgesloten!

graag wil ik een fatsoenlijke K(oninklijke)PN oplossing

De oplossing

Ik wil een fatsoenlijke compensatie en een nieuwe reële factuur in plaats van €176,95
dat bedrag klopt niet.
Volgens mij was de laatste factuur ook niet juist en heeft KPN dus nog steeds die verdubbelaar niet aangezet ondanks het telefonisch contact.
Wil ook dat mijn mobiel weer aangesloten wordt zonder aansluitkosten

5 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Snel,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Tamara
    Datum
    nieuw voorstel ontvangen naar aanleiding van berekening van KPN.
    Ben nu zelf aan het berekenen en beraden of ik deze compensatie voldoende vindt om de klacht als afgehandeld te beschouwen.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Snel,

    De behandelaar van deze reactie is nog in afwachting op uw antwoord op het aanbod wat aan u is gedaan.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Snel,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  5. Auteur
    Tamara
    Datum
    ben zeer coorect geholpen door mevrouw Karin Brink.
    bedankt hiervoor!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tamara
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy