Klacht KPN: KPN maakt fout maar lost het niet op

Klachtnummer
# 166660
Gebruiker
MarcvanDoorn
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Begin Maart mijn verhuizing doorgegeven aan de KPN. Afspraak 21 april. Later belt KPN. Monteursafspraak nodig ivm orderdoorzetting. Formaliteit, afspraak 17 mei. 20 april nog gebeld met KPN. 21 april staat genoteerd. 21 april helemaal niets.
Blijkt dat het signaal op 17 mei wordt omgezet, tegelijkertijd met de monteur. Hier is niets meer aan te doen. Ook niet te vervroegen. Na veel bellen, wordt op 28 april besloten dat ik in aanmerking kom voor een noodpakket. Heb ik 29 of 30 april in huis. Beide dagen niets ontvangen. Maandag gebeld. Foutje u heeft het dinsdagmorgen tussen 9 en 12. 3 mei geen pakket. Wederom gebeld. Foutje, het wordt vandaag verstuurd, dan kunt u het morgen na 14.30 ophalen.
2x klachtenformulier ingevuld, geen reactie. Vandaag door verhuisservice onvriendelijk behandeld door mij onnodig lang in de wacht te zetten.

Gewenste oplossing

Per direct internet, tv en telefoon.
Anders ivm de gemaakte kosten een jaar lang geen abonnementskosten.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Doorn,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    MarcvanDoorn
    Datum
    Vanochtend gebeld door Cindy van Beekveld. Ze zou kijken wat ze kon doen. Gaf me haar telefoonnummer zelfs. Vandaag zou noodpakket worden afgeleverd. Om 15.30 uur maar even gebeld met Cindy. Ga er direct achteraan en u hoort nog van me. 17.30 uur zelf maar weer gebeld, geen Cindy. En wij geen noodpakket. Volgens de computer moet het er zijn, maar het is er niet. Weer in de wacht gezet. Wordt de verbinding verbroken, maar denk niet dat KPN belt. 5 mei wordt er niet geleverd. Ben er klaar mee !!!
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Doorn,

    De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen