Klacht KPN: KPN maakt het bestaande klanten onmogelijk klant te blijven

Klachtnummer
# 318995
Gebruiker
LJK
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na tig weken en ontelbare telefoongesprekken met klantenService KPN nog steeds geen nieuwe telefoon. Registratie BKR mijn naam. Nog nooit een cent geleend en altijd mijn abonnement betaald. Inkomen genoeg. BKR registratie opgevraagd. Antwoord : GEEN REGISTRATIE. Weer euro’s armer maar nog steeds geen nieuwe telefoon. Volgens KPN registratie op mijn woonadres. DUS BLOKKEREN WE HET HELE ADRES. Wat een onzin. We hebben KPN compleet alles en iedereen regelt alles netjes. Iedereen werkt voor zijn centen en doet zijn ding. PRIVACY misschien. Niks te maken met mijn huisgenoten.

De oplossing

Nieuwe telefoon en verlenging abonnement. Met een redelijke tegemoetkoming

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Jansen-Konings,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Jansen,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT


Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen