Klacht KPN: KPN maakt het bestaande klanten onmogelijk klant te blijven
Details
De klacht
Na tig weken en ontelbare telefoongesprekken met klantenService KPN nog steeds geen nieuwe telefoon. Registratie BKR mijn naam. Nog nooit een cent geleend en altijd mijn abonnement betaald. Inkomen genoeg. BKR registratie opgevraagd. Antwoord : GEEN REGISTRATIE. Weer euro’s armer maar nog steeds geen nieuwe telefoon. Volgens KPN registratie op mijn woonadres. DUS BLOKKEREN WE HET HELE ADRES. Wat een onzin. We hebben KPN compleet alles en iedereen regelt alles netjes. Iedereen werkt voor zijn centen en doet zijn ding. PRIVACY misschien. Niks te maken met mijn huisgenoten.De oplossing
Nieuwe telefoon en verlenging abonnement. Met een redelijke tegemoetkomingDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.