Opgelost door KPN: Kpn medewerken heeft mij 100,- afgenomen door te liegen!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 382476
Gebruiker
Jessevangog
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb kpn gebeld met de volgende vraag: als ik mijn abonnement nu afbetaal kan ik dan gelijk verlengen? De medewerker aan de telefoon zei ja dat kan zeker. Dus ik mijn mobiel afbetaald 100, - zodat ik kon verlengen. Volgende dag krijg ik een sms waarin staat dat alles is verwerkt. Ik blij! Nu kan ik verlengen. Dus ik naar de kpn site en naar de pagina verlengen. Ik vul mijn nummer in en doe de sms controle. Wat staat er... Verlengen niet mogelijk. Ik dacht zal wel een foutje zijn dus ik bel kpn. Nu word er ineens gezegd dat ik 3 maanden sim only moet zijn om te kunnen verlengen! Met andere woorden ik heb zojuist 100,- weggegooid!! En ik kan geen nieuw abbonement afsluiten tot februari 2020!
Er is dus gewoon tegen mij gelogen aan de telefoon!

De oplossing

Ik zou heel graag die 100,- terug zien op mijn rekening. Of deze maand nog kunnen verlengen.

Ook mogelijk: ik wacht tot ik kan verlengen februari 2020 maar wil dan wel een flinke korting p/m.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de klacht verder af te handelen.

    Met vriendelijke groet,
    KPN Webcare
  2. Auteur
    KPN
    Datum
  3. Auteur
    Jessevangog
    Datum
    Inmiddels met de kpn medewerker gesproken. We zijn tot een overeenkomst gekomen. Als alles loopt zoals zou moeten mag ik Zondag 1 september mijn abbonement verlengen!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jessevangog
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik mag per 1 september verlengen!
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen