Klacht KPN: KPN medewerker heeft mijn alles-in-een telenr niet vermeld bij kostenloos bellen .

Adolfina

op 20-12-2013 is er 149,78 van mijn rekening afgeschreven en op 23-12-2013 weer eenbedrag van 248,53 van mijn rekening afgeschreven wat is gebleken dat deze kosten
ten onrechte van mijn rekening is afgeschreven. Terug boeken van deze bedragen kan
niet meer omdat de datum verstreken zijn. Ik heb wel 159,04 terug geboek van KPN
Op 13-3-2014 zag een andere KPN medewerker dat haar collega daatwerkelijk een fout
heeft begaan door de melding alles-in-een niet heeft vermeld met gratis bellen.
IK woon alleen en heb geen bedrijf dat met zulke hoge bel kosten kan maken
IK verwacht van KPN terug vordering van het te veel betaalde kosten.
Verdeel ik KPN ook mede dat het open stande nota terug zal vorderen zodra deze van
mijn rekening word afgeboekt. inmiddels heeft deze medewerker ook op 13-3-2014
in gevoerd zodat ik miv 14-3-2014 met gratis bellen kan beginnen.

Dat ik de hoge kosten wat ik betaald heb terug krijg want deze fout kom bij mij over als
misleiding van de belofte en tv reclame komt dan niet overeen met wat ik mijn voor heb
aangemeld. mijn late reactie komt omdat ik ziek was en dat ik voor een zaak naar
Juridisch loket moet zijn op 17-32014 zodoende is deze aan het licht gekomen

KPN
    Geachte mevrouw Purperhart,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?