Klacht KPN: Kpn meld foutieve informatie om deur aan deur contracten te sluiten

Herman Boersma

Vanavond komt er een jongeman aan de deur die aangeeft voor kpn glasvezel te komen
Opzich prima, we zijn reeds klant bij KPN voor 59 euro per maand
Hij geeft aan dat alles het zelfde blijft en na herhaaldelijk vragen of er geen bijkomende kosten zijn blijft hij volhouden dat de eerste 6 maanden zelfs goedkoper zijn, namelijk 35 euro.
Nou tot nu toe klinkt het prima.
Vervolgens vraagt hij of hij binnen mag komen om het dan rond te maken zodat wij ook van dit voordeel gebruik kunnen maken.
Ik geef direct aan dat dit niet wenselijk is omdat ik dit eerst wil controleren en maak de afspraak om dit aanstaande woensdag indien alles klopt in orde te maken.
Nu kijk ik zojuist op kpn.nl en zie ik dat de eerste 6 maanden idd 35 euro per maand is en daarna 59 euro per maand, tot nu toe nog steeds prima.
Vervolgens lees ik dat na de actie periode van 6 maanden 7,50 per maand extra in rekening wordt gebracht voor het glasvezel abonnement.

Ik verwacht dat KPN dit soort misstanden gaat controleren en gaat voorkomen. zo ga je niet met je klanten om.

KPN
    Geachte heer Boersma,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Herman Boersma
    Mijn partner is gebeld nav mijn klacht, er werd aangegeven dat kon de naam van de medewerker wilde weten die aan de deur was geweest.
    de naam van de medewerker is Benjamin.
    achternaam is mij onbekend.
    KPN
    Geachte heer Boersma, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?