Klacht KPN: KPN Mobiel, weer factuur op verkeerde naam.

Vonnie

En na alle ellende met KPN Mobiel valt er vandaag weer een factuur op de mat die op naam staat van mijn zoon met mijn klantnummer. We zijn nu bijna 2 jaar verder en nog steeds IS HET NIET OPGELOST!!!

Ik zou het liefst mijn aansluiting opheffen en overstappen naar een andere provider. Ik ben alleen bang dat mijn zoon dan straks zonder telefoon zit! Oplossing? ZORG DAT DE ADMINISTRATIE OP ORDE KOMT KPN!

KPN
    Geachte mevrouw Nolte,

KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte mevrouw Nolte,

In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken
    via telefoonnummer 070-343 22 81.

KPN Klantenreacties CMT
    Vonnie
    Op mijn mail van 11 april 2017 heb ik geen enkele reactie mogen ontvangen. Niet telefonisch, niet per mail of schriftelijk. Blijkbaar vinden ze het wel goed zo? Om van alle ellende af te komen heb ik een nieuw mobiel abonnement afgesloten wat mij tot november 2017 op extra kosten jaagt omdat ik nu twee abonnementen heb. Het is alleen te gênant voor woorden post te openen die voor je zoon, of andersom, bestemt is. Dit loopt al sinds mei 2016 en ik ben er wel kaar mee. Dus leek me dit, na een jaar proberen het op te lossen, de beste keuze. Maar fijn is het niet en dat de afdeling KRCMT zo met klachten omgaat, is ook niet netjes. Mocht KPN contact met mij willen opnemen, kan dat op het bekende 024 nummer of per mail.

Yvonne Nolte

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren