Klacht KPN: KPN Mobiel, weer factuur op verkeerde naam.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 257912
Gebruiker
Vonnie
Datum
5 reacties

Details

Klacht

En na alle ellende met KPN Mobiel valt er vandaag weer een factuur op de mat die op naam staat van mijn zoon met mijn klantnummer. We zijn nu bijna 2 jaar verder en nog steeds IS HET NIET OPGELOST!!!

Gewenste oplossing

Ik zou het liefst mijn aansluiting opheffen en overstappen naar een andere provider. Ik ben alleen bang dat mijn zoon dan straks zonder telefoon zit! Oplossing? ZORG DAT DE ADMINISTRATIE OP ORDE KOMT KPN!
Geboden oplossing
Eens telefonisch contact met mij opnemen!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

5 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Nolte,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Nolte,

    In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken
    via telefoonnummer 070-343 22 81.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  3. Auteur
    Vonnie
    Datum
    Op mijn mail van 11 april 2017 heb ik geen enkele reactie mogen ontvangen. Niet telefonisch, niet per mail of schriftelijk. Blijkbaar vinden ze het wel goed zo? Om van alle ellende af te komen heb ik een nieuw mobiel abonnement afgesloten wat mij tot november 2017 op extra kosten jaagt omdat ik nu twee abonnementen heb. Het is alleen te gênant voor woorden post te openen die voor je zoon, of andersom, bestemt is. Dit loopt al sinds mei 2016 en ik ben er wel kaar mee. Dus leek me dit, na een jaar proberen het op te lossen, de beste keuze. Maar fijn is het niet en dat de afdeling KRCMT zo met klachten omgaat, is ook niet netjes. Mocht KPN contact met mij willen opnemen, kan dat op het bekende 024 nummer of per mail.

    Yvonne Nolte
  4. Auteur
    Vonnie
    Datum
    Het is toch eigenlijk meer dan schandalig dat KPN nog steeds geen contact met mij heeft opgenomen of gereageerd heeft op mijn mailbericht van 11 april 2017. Ik zal mijn klacht nu dan ook indienen bij de geschillencommissie telecommunicatiediensten inzake de dienstverlening van de provider.
  5. Auteur
    Vonnie
    Datum

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen