Opgelost door KPN: KPN mobiele abonnement tijdelijk stopzetten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 172932
Gebruiker
MHuikes
Datum
3 reacties

Details

Klacht

In verband met een lange reis in het buitenland wil ik graag 7 maanden mijn mobiele abonnement opschorten. Nu was dit wel mogelijk bij Vodafone, maar niet bij KPN. Ik ben bereid een fee te betalen en zeker om de contract periode te verlengen. Nu is er volgens KPN niks mogelijk, waardoor ik ruim €260 weggooi zonder gebruik te maken van hun diensten.

Gewenste oplossing

Dat mijn abonnement 7 maanden wordt opgeschort en dat ik mijn contract afmaakt zodra ik weer terug ben van mijn reis..
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Huikeshoven,


    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Huikeshoven,


    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  3. Auteur
    MHuikes
    Datum
    Keurig terug gebeld met de oplossing die ik wilde!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen