Opgelost door KPN: Kpn mobil

Ik ben 25-10-2013 mijn telefoon kwijtgeraakt
Gelukkig had had een verzekering
Procesverbaal opgestuurd naar verzekering (kpn)
4-11-2013 krijg ik een waarde bon
Om naar een kpn vestiging te gaan en te verzilveren
Ik ben meerdere malen naar kpn winkel geweest maar tot heden nog steeds geen telefoon
Eerste instantie zijde winkel op 4-11-2013 wij krijgen 24-11-2013 levering
Ik kom 6-11-2013 nog een keer in de winkel leverdatum is gewijzicht zijde kpn medewerker het is 4-12-2013
Maar medewerkster zijde ook
Zolang er online bestellingen word geplaatst en wat klantenservice afhandelt
En de orders die wij invoer thuis afleveringen zijn
Krijgen de winkels niks binnen
Dus elke seconde dat klanten iets bestellen zelfs deze seconden
Kom ik elke keer achteraan te staan
Omdat ik afhankelijk ben van kpn winkel met verzilver bon
Klanten die een Abonoment afsluiten of verleningen kom gaan voor mijn zelfs deze seconden

Kpn klantenservice een telefoon opstuurt inplaats van dat ik afhankelijk ben van winkel

KPN
    Geachte heer Bektas,Er is helaas landelijk een te kort aan voorraad Iphone 5S. Apple levert te weinig.U kunt het beste bij een KPN winkel of XL winkel bij u in de buurt, u op een reserveringslijst laten zetten en dan bij oproep de bon verzilveren.Ik vertrouw erop u met deze bevestiging van dienst te zijn geweest.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Hallo
    Volgens mijn begrijpt kpn mijn niet
    Omdat er online bestellingen zijn
    En
    Winkel doet bij abonoment verkoop thuis afleveren
    En er word gezecht voordat alle bestellingen van online niet zijn gelevert krijgen wij als winkel niks binnen
    Nou ik wil graag
    Dat de klantenservise een iphone 5s gold 16gb levert dat ik daarna de bon opstuur naar kpn
    Of iphone 5s 32gb dan maakt het mijn ook niet uit welke kleur
    Gr
    Anil
    ik heb met u colleg al geregeld over iphone levering in de voorwaarden staan De monteur of koerier probeert binnen 24 uur bij je te zijn met een tijdelijk eenvoudig vervangend toestel het heeft meer dan 72 uur geduurd omdat er weekend tussen zit kunnen wij geen telefoons leverend werd er gezegd dus ik ben meer dan 3 dagen onbereikbaar geweest en sinds dat ik leen telefoon heb ik er 1 week mee gebeld daarna niet meer heden ik wil graag een compensatie omdat ik onbereikbaar ben
    groetjes bektas
    KPN
    Geachte heer Bektas, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Goed afgehandeld
    Klantenservise kon eerste instantie geen telefoon leveren opeens wel
    Alleen op mijn laaste bericht in niet gereageerd
    Gr

Anil

Ook een klacht indienen over KPN?