Klacht KPN: KPN moet stoppen met geldt jatten van klanten die een abbbenoment hebben bij simyo.

Klachtnummer
# 346861
Gebruiker
Klusjesman#2807
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Als ik naar een mobiele nummer bel en ik hang dan gelijk op, dan kost het mij 0,10 cent terwijl ik alleen maar bel naar een mobile nummer en dan gelijk ophang.
Ik vind dat niet kunnen.
iedere keer kost het mij geld en ik wil dat dat stopt.

De oplossing

Ik wil graag al mijn geldt terug die KPN onnodig van mijn simkaart eraf hebt gehaald en KPN moet stoppen met geldt jatten van andere mensen.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Neve,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen