Klacht KPN: kpn monteur maakt veel schade en leverd pruts werk
Details
Klacht
19-07-2017 ben ik aangesloten door een (KPN) monteur, deze monteur heeft heel slecht werk geleverd en grote schade aan mijn privé eigendommen gemaakt.
1) kabels niet goed aangesloten zodat ik vanaf dag 1 zeer slecht beeld had en dit is nooit opgelost door kpn, wel zijn er diverse monteurs geweest maar die kwamen alleen voor de koffie en hebben totaal niks gedaan.
2) Installatie monteur op 19-07-2017 vernield alle coaxkabels in mijn huis, 2 coaxkabel vanuit het coaxdoos na tv en radio, en 1 coaxkabel die na mijn pc liep omdat ik tv kon kijken op de pc. Deze kabels lagen in kabelgoten en zijn verwijderd door kpn monteur
3) Installatie monteur op 19-07-2017 vernield de bestaande utp kabel van modem na mijn pc, ook deze kabels lagen in diezelfde kabelgoot.
4) Installatie monteur op 19-07-2017 vernield al mijn telefoonlijnen die op meerdere plekken in mijn huis waren aangelegd, ook deze kabels lagen in die zelfde goot.
5) Installatie monteur op 19-07-2017 knipt zomaar mijn audio kabel door van mijn surround set, waardoor ik vanaf 19-07-2017 tm vandaag de dag geen gebruik meer kan maken van audioset. Dat houd in dat ik al maanden geen radio kan luisteren en geen cds kan draaien en geen gebruiken kunnen maken van mijn surround set als ik bijv een film of muziek programma aan het kijken bent. En ik kan deze kabel niet meer bestellen
6) Installatie monteur op 19-07-2017 vernield en verwijderd de coax kabel op onze slaapkamer en deze lagen weggewerkt in een kabelgoot.
7) Installatie monteur op 19-07-2017 boort zomaar zonder toestemming van ons gaten in mijn structuur muur om jullie kastje op te hangen.
8) Installatie monteur op 19-07-2017 moet met zijn vingers van mijn privé eigendommen afblijven want deze dingen zijn van ondergetekende en niet van kpn.
9) 19-07-2017 2x mobielen in de lucht gekomen en vanaf dag 1 tm 01-10-2017 (einde contract) hebben beide nummers in mijn huis nooit gewerkt. Ik moest buiten staan om een gesprek te voeren maar moest dan wel mijn mobiel op 2G zetten. Simkaarten in ander toestellen gedaan en niks hielp. Andere simkaarten laten komen, dat hielp ook niet. Vodafone simkaart in onze mobiel gedaan en alle toestellen werken. Dus het probleem lag niet aan de mobiels maar aan kpn zelf.
Gewenste oplossing
neem contact met mijn op na 4 maanden pfffen los mijn schade op van ruim 4000 euro- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.