Klacht KPN: kpn monteur maakt veel schade en leverd pruts werk

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 278227
Gebruiker
fb43049
Datum
7 reacties

Details

Klacht


19-07-2017 ben ik aangesloten door een (KPN) monteur, deze monteur heeft heel slecht werk geleverd en grote schade aan mijn privé eigendommen gemaakt.

1) kabels niet goed aangesloten zodat ik vanaf dag 1 zeer slecht beeld had en dit is nooit opgelost door kpn, wel zijn er diverse monteurs geweest maar die kwamen alleen voor de koffie en hebben totaal niks gedaan.
2) Installatie monteur op 19-07-2017 vernield alle coaxkabels in mijn huis, 2 coaxkabel vanuit het coaxdoos na tv en radio, en 1 coaxkabel die na mijn pc liep omdat ik tv kon kijken op de pc. Deze kabels lagen in kabelgoten en zijn verwijderd door kpn monteur
3) Installatie monteur op 19-07-2017 vernield de bestaande utp kabel van modem na mijn pc, ook deze kabels lagen in diezelfde kabelgoot.
4) Installatie monteur op 19-07-2017 vernield al mijn telefoonlijnen die op meerdere plekken in mijn huis waren aangelegd, ook deze kabels lagen in die zelfde goot.
5) Installatie monteur op 19-07-2017 knipt zomaar mijn audio kabel door van mijn surround set, waardoor ik vanaf 19-07-2017 tm vandaag de dag geen gebruik meer kan maken van audioset. Dat houd in dat ik al maanden geen radio kan luisteren en geen cds kan draaien en geen gebruiken kunnen maken van mijn surround set als ik bijv een film of muziek programma aan het kijken bent. En ik kan deze kabel niet meer bestellen
6) Installatie monteur op 19-07-2017 vernield en verwijderd de coax kabel op onze slaapkamer en deze lagen weggewerkt in een kabelgoot.
7) Installatie monteur op 19-07-2017 boort zomaar zonder toestemming van ons gaten in mijn structuur muur om jullie kastje op te hangen.
8) Installatie monteur op 19-07-2017 moet met zijn vingers van mijn privé eigendommen afblijven want deze dingen zijn van ondergetekende en niet van kpn.
9) 19-07-2017 2x mobielen in de lucht gekomen en vanaf dag 1 tm 01-10-2017 (einde contract) hebben beide nummers in mijn huis nooit gewerkt. Ik moest buiten staan om een gesprek te voeren maar moest dan wel mijn mobiel op 2G zetten. Simkaarten in ander toestellen gedaan en niks hielp. Andere simkaarten laten komen, dat hielp ook niet. Vodafone simkaart in onze mobiel gedaan en alle toestellen werken. Dus het probleem lag niet aan de mobiels maar aan kpn zelf.

Gewenste oplossing

neem contact met mijn op na 4 maanden pfffen los mijn schade op van ruim 4000 euro
Geboden oplossing
Zodra het werken word dan is kpn niet thuis en mag de klant voor 8 euro per uur werken....en kpn doet ineens raar want hun monteurs hebben in eens 2 linken handen en verschuilen achter alles....ze hebben wel 2 rechten handen om mijn privé eigendommen te slopen....laat maar eens een bericht achter kpn.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

7 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Blij,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    fb43049
    Datum
    Nog steeds geen reactie of oplossing. Er is een aangetekende brief vorige week na de directie van kpn gestuurd. Kijken of jullie nu wel ik aktie komen. 4 maanden laat kpn je wachten en kpn doet totaal niks. Contact persoon reageerd niet eens meer op diverse mail. Wat een bedrijf en zal iedereen waarschuwen om niet na kpn te gaan. Want kpn laat de klant in de kou staan met schade en prutswerk van hun aansluit monteur. ...
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Blij,

    In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt. Ook is de voicemail en antwoordapparaat ingesproken.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken
    via telefoonnummer 070-343 20 99.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  4. Auteur
    fb43049
    Datum
    U schreef dat u gebeld had en mijn voicemail te hebben ingesproken vandaag.... zie u bericht.. maar dit is totaal onwaar. Nog op mijn huis telefoon of mijn 06 nr heb u niet gebeld.

    Graag deze onzin berichten niet meer te sturen...en dit bedoel ik nou jullie schrijven iets op wat totaal onwaar is. En daarom weten jullie niet eens wat jullie aangericht hebben in mijn huis en aan mijn prive eigendommen. Daarom heb ik ook een aangetekende brief na de directie gestuurd met naam en telf nr van jullie afdeling. En de tijd dringt want ik heb ern eind datum ingesteld....zit al te wachten vanaf 19 juli op antwoord en we zitten nu in november en er is niks gebeurd...wat een bedrijf pffff
  5. Auteur
    fb43049
    Datum
    Wacht nog op antwoord van mijn voorstel
  6. Auteur
    fb43049
    Datum
    Nog niet afgerond
  7. Auteur
    fb43049
    Datum
    Nog niet afgerond

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen