Klacht KPN: KPN NEEMT MIJ NIET SERIEUS!!Geen beriek op mijn andres

Klachtnummer
# 29316
Gebruiker
Haliem
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik dien hierbij mijn eerste officiële klacht in tegen KPN-Mobile. Helaas heb ik moeten constateren dat u een zeer onvriendelijke medewerker bij KPN in dienst heeft genomen! Sinds een half jaar heb ik op mijn huidige woonadres totaal geen bereik! In mijn woning heb ik geen internetverbinding maar daarnaast kan ik ook niet bellen of sms’en. De afgelopen maanden heb ik regelmatig contact gehad met uw klantenservice. Uw medewerkers gaan geregeld met mij in discussie, dit kan ik totaal niet waarderen. Wanneer ik ze confronteer met hun standpunten die naar mijn idee elkaar tegen spreken, wordt er zonder enige aanleiding de verbinding verbroken. In het systeem wordt dan genoteerd dat ik de verbinding heb verbroken. . Dan moet ik op internet instellingen aanpassen, dan moet ik wachten op een nieuwe sim kaart, dan moet ik wachten op de technische dienst, dan hoor ik niets anders dan ik even pech heb! Dan verwacht de KPN dat ik maar blijf betalen voor NIETS!!! SCHANDALIG!!

De oplossing

Via deze weg vraag ik u om het contract per 1 juli het contract te ontbinden omdat u in dermate gebreken bent gebleken dat ik geen toekomst zie in onze onderlinge overeenkomst. Graag hoor ik van u waar ik mijn telefoon naar toe kan sturen.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw El Uardi,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Haliem
    Datum
    Geachte KPN,
    Ik hoop dat mijn klacht nu wel serieus genomen word. Ik heb namelijk helemaal geen zin en trek om het via de "kinderachtige manier" op te pakken!Met vriendelijke,Halima!
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw El Uardi,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen