Klacht KPN: KPN niet in staat internetsnelheid te verhogen terwijl ik wel al jaren voor betaal.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 370660
Gebruiker
D.J. Ambtman
Datum
2 reacties

Details

De klacht

KPN is niet in staat internetsnelheid te verhogen. Heb al vele jaren alles -in-een tv internet en KPN compleet maar mijn internetsnelheid is en blijft slechts 14,2 MBPS download en 0,9 MBPS upload. Hierdoor kan ik bijv geen HD tv kijken op twee tv's en duurt het uren, dagen, weken om een online back-up te maken. Maar ik betaal al die jaren wel voor 100 / 10 MBIT en twee tv's HD. Ik woon midden in stad, er staat een 4G antenne op mijn dak, op 5 meter afstand, er ligt een glasvezelkabel voor de deur, op 120 meter afstand een ADSL aansluitpunt maar mijn aansluitpunt op 3,5 km afstand. Boerderijen op platteland in omgeving krijgen nu glasvezel, hoe wrang als je midden in stad woont en dit ziet gebeuren. Alstublieft los dit op, KPN Hightech bedrijf??!!

De oplossing

Internetsnelheid verhogen door bijv aansluiting ADSL punt dichterbij, glasvezel of 4G internet, welke allemaal binnen handbereik zijn.

2 reacties

  1. Auteur
    D.J. Ambtman
    Datum
    graag een reactie van KPN
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Goedemiddag, bedankt voor uw geduld en voor de heldere probleemomschrijving.

    Ik kan me goed voorstellen dat dit frustrerend is, zeker gezien de snelheden die u nu haalt over de koperlijn. Ik ben even op onderzoek gegaan, maar ik kan de snelheid van de ADSL-verbinding helaas niet verbeteren. Er zijn geen andere alternatieven op het adres. Zoals je zelf al aangeeft is dit een adres in de binnenstad, waardoor u ook niet in aanmerking komt voor Sneller Internet Buitengebied. Op dit moment staat er helaas ook geen glasvezelaansluiting op de planning op uw adres. Al met al kan ik hier op dit moment dus helaas erg weinig aan doen. Ik hoop natuurlijk dat de behaalde snelheid in de toekomst beter wordt, maar dat is op dit moment natuurlijk geen oplossing.

    Wilt u dat ik dit voor u doorgeef als klacht binnen KPN? Dan ontvang ik graag in een privébericht de volledige naam en geboortedatum van de contractant en een e-mailadres waarop u te bereiken bent. U kunt deze klacht ook zelf indienen via ons klachtenformulier op de website.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
D.J. Ambtman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Klacht is niet op te lossen door KPN.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen