Opgelost door KPN: KPN onbereikbaar voor klachten

cammie

Netwerkstoring KPN vast analoge lijn van 23-1-2021 t/m 4-3-2021. halve dagen thuis dienen te blijven voor monteur van zowel KPN als Volker Wessels. Heb een bedrijf, was niet meer op de vaste lijn (welke gebruikt wordt voor zakelijke klanten) bereikbaar. Heb klanten mijn privé mobiele nummers moeten doorgeven, zowel telefonisch als via mail. Dit is mijn manier van werken, privé en zakelijk houd ik gescheiden.
Heb ruim een maand geen vaste telefonie kunnen gebruiken. Krijg van KPN geen vergoeding/ compensatie voor de vaste lijn, slechts een deel van de abonnementskosten (vast recht). Heb hierdoor veel mobiel moeten bellen, ben over mijn bundel heen. De 2e maal dat ik contact opnam in zake compensatie van vaste telefonie heb ik verzocht om compensatie voor zowel vast als mobiel. Dit laatste kon pas als de factuur van mobiel binnen was. Dan kon ik een contactformulier invullen (met de begin en einddatum van de storing), vervolgens zou ik worden teruggebeld. Contactformulier werkt niet naar behoren, wederom gebeld, andere medewerker (nummer 3 inmiddels), zet uw klacht maar op papier en verstuur per post. Bij eerdere netwerkstoringen werden klachten direct telefonisch gecompenseerd. Indien ik het contactformulier invul,, krijg ik maar 3 dagen vergoed, hiermee moet ik akkoord gaan anders kan ik het formulier niet versturen. De data van de duur van de storing kan ik niet invullen, ook niet handmatig. Ik vind dit een zeer stugge houding van KPN.
KPN is slecht bereikbaar, verkeerde keuzemenu's en 3 medewerkers met ieder een ander verhaal. Belofte maakt schuld!

Ik wens een compensatie voor alle ongemak, tijd en moeite die mij dit (wederom) kost.
Ik wil dat KPN op korte termijn contact opneemt, deze klacht dient te worden opgelost. KPN heeft een toezegging gedaan, deze dient te worden nagekomen.

Geachte mevrouw Theunissen-Ballast,

Geachte heer/mevrouw Theunissen-Ballast,

Bedankt voor uw medewerking.

Geachte heer Theunissen,

De behandelaar van deze reactie heeft u inmiddels weer gesproken.

Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht uiteindelijk naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

Bedankt voor uw medewerking.

cammie
Geboden oplossing is "slechts" het crediteren van een maand abonnementsgeld. Voor alle tijd en moeite welke is genomen om dit geregeld te krijgen en de juiste persoon/afdeling te bereiken wordt geen compensatie geboden. Communicatief is KPN slecht bereikbaar, geen klachtenformulier invullen maar een brief sturen naar Groningen. In deze digitale tijd mag een klant inzake een klacht een brief sturen! De klacht is pas opgelost als de toezegging is nagekomen en het bedrag op de rekening staat. Wij wachten af, wordt vervolgd Vervolg: vandaag 8 april 2021 is het door KPN toegezegde bedrag nog immer niet op mijn rekening gestort. Ik had beter de reeds betaalde factuur kunnen laten terugboeken, dan had KPN het bedrag kunnen verrekenen met deze factuur. Nu heb ik slechts een creditfactuur ontvangen. Deze zaak loopt al veel te lang, het wordt tijd dat KPN op zeer korte termijn de afspraken en toezegging nakomt. Gebeld door KPN, bedrag gestort, communicatiefouten binnen KPN. Opgelost!

Ook een klacht indienen over KPN?