Opgelost door KPN: KPN onterechte afschrijving

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 107197
Gebruiker
jp
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Al jaren wordt er een extra bedrag afgehouden per maand van €3,56. Na veel contact ben ik er inmiddels achter dat dit over een mailpakket gaat. Ik heb dit nooit afgesloten. Ik heb alleen een alles in 1 pakket, meer niet. Dat mailpakket gaat schijnbaar over mijn oude adres waar ik al 5 jaar niet meer woon. Ik betaal dus al jaren voor iets wat gewoon in mijn kosten van mijn alles in 1 pakket zit. Ik heb hier al vaker contact over gehad maar wordt van 't kastje naar de muur gestuurd.

De oplossing

De teveel betaalde kosten gecrediteerd krijgen.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Pondes,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    jp
    Datum
    Redelijk opgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jp
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen