Klacht KPN: KPN ouderen toestel meer waard dan een iPhone 5S!

ALiQBABY

Dag goeie mensen,

Vorig jaar heb ik een contract genomen voor een ouderentelefoon voor Opa en Oma voor kerst, het toestel was in leen, en we zouden 5 euro (voor de eerste 9 maanden) daarna 20 euro gaan betalen, prima prijs akkoord mee gegaan.

9 maanden later:
81,40 euro per maand word er nu afgeschreven, KPN hiermee niet akkoord dus 2 maanden teruggeboekt, is er bij een klacht een ontbinding mogelijk? want dit is de 3de toestel waar het weer bij KPN fout gaat... De vorige keren is het wel recht getrokken, maar nu wil ik er vanaf en het contract ontbinden, is dit mogelijk? Zo niet wilt ik dit graag uitgewerkt hebben.

Mvg,

Ontbinding of terug naar de 20 euro per maand.

KPN
    Geachte heer Quasem,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    ALiQBABY
    Ik neem aan dat jullie mijn gegevens hebben? ik ben namelijk nog niet gebeld geworden.
    KPN
    Geachte heer Quasem,De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?