Klacht KPN: KPN ouderen toestel meer waard dan een iPhone 5S!

Klachtnummer
# 43068
Gebruiker
ALiQBABY
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Dag goeie mensen,

Vorig jaar heb ik een contract genomen voor een ouderentelefoon voor Opa en Oma voor kerst, het toestel was in leen, en we zouden 5 euro (voor de eerste 9 maanden) daarna 20 euro gaan betalen, prima prijs akkoord mee gegaan.

9 maanden later:
81,40 euro per maand word er nu afgeschreven, KPN hiermee niet akkoord dus 2 maanden teruggeboekt, is er bij een klacht een ontbinding mogelijk? want dit is de 3de toestel waar het weer bij KPN fout gaat... De vorige keren is het wel recht getrokken, maar nu wil ik er vanaf en het contract ontbinden, is dit mogelijk? Zo niet wilt ik dit graag uitgewerkt hebben.

Mvg,

De oplossing

Ontbinding of terug naar de 20 euro per maand.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Quasem,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    ALiQBABY
    Datum
    Ik neem aan dat jullie mijn gegevens hebben? ik ben namelijk nog niet gebeld geworden.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Quasem,De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen