Opgelost door KPN: KPN pleegt diefstal met je Prepaykaart

Peter

Voor ons zoontje hebben wij een prepay kaartje van Hi (is KPN).
Hier staat ruim €25,- aan beltegoed op. 1x per half jaar moet je dat opwaarderen.
Nu staat het toestel meestal uit en word alleen gebruikt als ons zoontje ergens naartoe gaat. Hierdoor hebben we het beltegoed niet naar een half jaar verhoogd. We zijn één maand te laat. Zo zegt KPN/HI. bedankt, wij blokkeren de prepay kaart en U bent Uw geld kwijt. Weg €25,- !

Of het geld terug of de kaart weer activeren.

KPN
    Geachte heer Vink,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Peter
    Kpn medewerker D. Racz van het Case Management Team heeft gebeld. Helaas zat ik op dat moment in het buitenland. Afgesproken dat hij dinsdag 6-5-2014 mij terug zou bellen over mijn klacht. Zoals ik al verwachte heeft deze kpn medewerker NIET terug gebeld. Goed bezig kpn!
    Peter
    KPN vond het spijtig om te horen dat wij ontevreden waren.
    Uit coulance hebben ze het geld overgemaakt op onze rekening en een mooie bos bloemen toegestuurd. Dat is natuurlijk de oplossing die wij graag wilde. Wij waren het alleen niet eens met het woord "coulance" . Dat vonden wij niet. Wij vinden dat waneer ergens voor betaald je daar ook gebuik van moet kunnen maken mag het niet zomaar ineens afsluiten waardoor jij je geld kwijt bent. Maar goed het is opgelost.
    Opgelost.

Peter

Ook een klacht indienen over KPN?