Klacht KPN: KPN pleegt strafbare feiten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 80590
Gebruiker
johnnyboy
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Wij sluiten 8-9-2013 in de KPN winkel Utrecht 2 abonnementen af. De verkoper dhr. Brouwer maakt zich schuldig aan oneerlijke handelspraktijken. Wij ontvangen facturen, met diensten die we niet hebben. Het lukt KPN tot op heden niet om helderheid hierover te verschaffen, wat zij volgens de rechter moet doen( ECLI:NL:RBSHE:2010:BK8602). Medewerker KPN winkel Utrecht maakt zich schuldig aan laster. Laat geen spaan heel van zijn collega’s klantenservice. Onjuiste montage Experiabox. KPN lost probleem niet op. Ontvangst interne mail van KPN XL winkel Nieuwegein, met als onderwerp: MARILOU deze klant houdt van je. Verzoek vernietiging overeenkomsten wegens dwaling wordt afgewezen. Monteur die niet komt, op afspraak, maar wel zegt geweest te zijn. Dhr. K. Lingen klantenservice Eindhoven vergokt in gesprek zijn weeksalaris. Empathieloze medewerkers klantenservice die gesprekken beëindigen. Bestuursvoorzitter reageert niet op verzoek stopzetting overeenkomsten wegens dwaling.

De oplossing

Onze klacht is een samenvatting van de belangrijkste feiten. We hebben inmiddels een dossier en hebben alle gesprekken, in de winkel, of per telefoon, opgenomen.

We eisen stopzetting van onze abonnementen wegens dwaling en verzorging van een nieuwe provider zonder KPN verbinding. Geeft de KPN geen gehoor aan ons verzoek, binnen 4 weken, dan zullen we ons dossier en al onze gespreksopnames openbaar maken. De wijze waarop dat gaat gebeuren blijft nog even geheim.

6 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Westenbroek,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    johnnyboy
    Datum
    Na het plaatsen van onze klacht over de KPN heb ik direct een standaard mail ontvangen: “KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht” De KPN heeft nog 2 dagen om te reageren.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Westenbroek, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    johnnyboy
    Datum
    KPN stuurt voor 2de maal een standaard reactie, 17 november 2014. ”De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar.”
    Op 7 november jl. heb ik Jorgen van Gennip KPN mijn bewijslast per mail gezonden. Jorgen heeft in het telefoongesprek met mij, een aantal dagen eerder, de belofte gedaan spoedig met een oplossing te komen, hetgeen hij tot op heden heeft nagelaten.
  5. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Westenbroek,De behandelaar van deze reactie zal u binnenkort schriftelijk informeren.Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com. Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT
  6. Auteur
    johnnyboy
    Datum
    Geen enkele reactie n.a.v. mijn klachten ontvangen. Flut KPN

Uiteindelijke oplossing

Auteur
johnnyboy
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen