Opgelost door KPN: KPN polichters

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 424437
Gebruiker
PBG
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn vader is in december overgestapt naar KPN. Van de ellende van Ziggo, naar ellende van KPN. Monteur had snoer van tv kastje met plakband vastgemaakt. Dus 2 maanden slechte verbinding. Eindelijk nieuw kastje, moest mijn vader van 73 maar zelf installeren, iemand laten komen. Na 2 dagen (!) weer geen beeld vandaag. Belt mijn vader, smeren ze zonder dat hij het weet hem een veel duurder abonnement aan. Schandalig en crimineel!

De oplossing

Ten eerste abonnement terugzetten, excuses, compensatie voor weken dat hij nu weer geen tv heeft en ontslag van klootzak die hem oplichtte

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Grimmelius,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    PBG
    Datum
    Klacht is eindelijk opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
PBG
Datum
Uiteindelijke oplossing
Eindelijk monteur gestuurd die problemen door installatie monteur heeft opgelost.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?