Klacht KPN: KPN Quarantainenet

Klachtnummer
# 32795
Gebruiker
Henry
Datum
3 reacties

Details

De klacht

KPN heeft onze verbinding in een beveiligde omgeving geplaatst. Alle stappen doorlopen, maar nog steeds geen internet! Telefonisch niet te bereiken, 1 dikke ellende. Heb voor mijn bedrijf internet nodig, en kan geen kant op nu!!

De oplossing

Internet per direct weer vrijgeven

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Slot,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Henry
    Datum
    Inmiddels weer vrijgegeven!
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Slot,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen