Klacht KPN: KPN rekenet na 20 jaar trouwe klant kosten n.a.v. opzegtermijn

Klachtnummer
# 60521
Gebruiker
HP
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Na 20 jaar van KPN overgestapt naat UPC. UPC heeft de overstap geregeled middels hun overstap service.
Heb van KPN een brief ontvangen waarin gemeld wordt dat KPN van andere tel.aanbieder opdracht heeft gekregen mijn tel.nr over te dragen en dat ik, als ik niet tevreden zou zijn, altijd terug mag keren naar KPN (dat daar evt. wel entreekosten op van toepassing zullen zijn) en dat ik twee maanden na laatste factuur van KPN een eindafrekening zal krijgen waarin vooruitbetaald bedrag en evt openstaande kosten verrekend zullen worden. Geen woord over 'kosten nav opzegtermijn', die mij gerekend gaan worden of een waarschuwing.
KPN brengt 75% van het te restitueren bedrag in rekening i.v.m. opzeg termijn zonder verdere uitleg.
Na 20 jaar trouwe klant krijg je nog een schop na!
Hoezo maatschappelijk verantwoord ondernemen???
KPN je bent bedankt!

De oplossing

Restitutie van ten onrechte ingehouden abonnementskosten!

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Peusens,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Peusens, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  3. Auteur
    HP
    Datum
    KPN levert geen enkel concreet bewijs dat de overstapservice van UPC heeft gefaald. KPN is zelf niet in staat om die informatie te achterhalen en aan mij ter beschikking te stellen. Het standpunt van KPN is botweg, dat de overstappende klant via bewijsstukken zekf zijn onschuld moet aantonen. Kortmom, KPN hanteert haar eigen rechtregels. Je bent "schiuldig" totdat je het tegendeel hebt aangetoond. Een afschuwelijk arrogant bedrijf, dat zich kennelijk boven de rechtsstaat verheven voelt.
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Peusens,Uw vraag/ klacht heeft betrekking op het gevoerde beleid van KPN, dit is u inmiddels duidelijk gemaakt.Uw reactie is voor kennisgeving aangenomen.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen