Klacht KPN: KPN rekent kosten internet, televisie en telefoon door na overstappen Vodafone Thuis

Klachtnummer
# 130569
Gebruiker
JFoekema
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik ben sinds augustus overgestapt op Vodafone Thuis, maar ondanks dit heeft KPN nu al twee facturen gestuurd en heb ik al voor september en oktober betaald. Dit terwijl ik sinds 14 augustus geen diensten meer heb bij KPN. Ik heb al meerdere malen met KPN en Vodafone gebeld, maar beide partijen kunnen niet tot een oplossing komen. Aangezien KPN mij geen diensten meer bied, maar wel kosten rekent wil ik hier graag een vergoeding voor terug zien.

De oplossing

Ik wil de bedragen van september en oktober van KPN graag teruggestort op mijn rekening.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Foekema,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Foekema,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen