Klacht KPN: KPN rekent kosten internet, televisie en telefoon door na overstappen Vodafone Thuis

JFoekema

Ik ben sinds augustus overgestapt op Vodafone Thuis, maar ondanks dit heeft KPN nu al twee facturen gestuurd en heb ik al voor september en oktober betaald. Dit terwijl ik sinds 14 augustus geen diensten meer heb bij KPN. Ik heb al meerdere malen met KPN en Vodafone gebeld, maar beide partijen kunnen niet tot een oplossing komen. Aangezien KPN mij geen diensten meer bied, maar wel kosten rekent wil ik hier graag een vergoeding voor terug zien.

Ik wil de bedragen van september en oktober van KPN graag teruggestort op mijn rekening.

KPN
    Geachte heer Foekema,

KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte heer Foekema,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?